maandag 31 oktober 2016

This Brooklyn Week #33




Boooo!!! En Happy Halloween! Welkom bij een nieuwe weekblog!


Regen wind en kou, ja we moeten er toch echt aan geloven. Tot nu toe vind ik het nog niet zo erg, ik ben superblij met mijn nieuwe jas, hoewel ik er niet specifiek naar op zoek was is het dus een waterdichte/ winddichte jas en ik heb besloten dat ik niet meer anders wil! 


Zo ging ik met een glimlach op mn gezicht door de storm en regen richting Times Square voor een nieuwe Sprout meeting.




Dit was donderdag avond en we gingen met een grote groep eten bij Applebees. 
De groep heeft genoten en ik heb weer een hoop nieuwe groepsleden leren kennen. Inmiddels ben ik door de organisatie ook aan het werk gezet om wat betere persoonsbeelden op papier te zetten van de deelnemers voor alle vrijwilligers, dat vind ik wel een eer en ik vind het ook erg leuk om te doen. 




Deze zaterdag was er Halloween festival in het park met ondermeer een kostuum wedstrijd voor honden!
Er deden maar liefst 125 deelnemers mee en gelukkig was het prachtig zonnig weer!
Ik had van te voren al besloten dat Nova niet mee zou doen. Nova kan niet goed tegen grote menigten en de kans dat ze onrustig zou worden wilde ik voorkomen. We zijn wel gaan kijken en dat vond ze erg leuk! Ze heeft alle hondjes aangemoedigd! Kijk gezellig mee naar de leuke foto's. 


"Celino and Barnes" is hier een populair advocatenkantoor hier in NY. Deze honden hadden zich opgegeven als "Celino and Barks" ;) 




De grote boze wolf.  En kijk dat publiek!!



Mensen hadden echt moeite gedaan met originele kostuums en alhoewel ik dacht dat ik het wellicht zielig zou vinden voor de hondjes viel dat reuze mee, veel mensen trokken pas het kostuum aan als zijn hond aan de beurt was en er werd ook veel beloond. Het ging er dus erg hondwaardig aan toe :)


Mijn persoonlijke favoriet. Deze bulldog bleef zo mooi staan voor het grote publiek. Hij gaf er geen sier om haha. Hij is verkleed als Legoblokje.











De winnaar was dit Lama stel wat er ook echt heel schattig uit zag!




En deze maandag (voor jullie gisteren) was het dus echt Halloween. Alle tuinen waren volop versierd, ja zelfs met grafstenen. En alle kinderen liepen verkleed op straat. 
Ik wens jullie een fijne week!!



7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je meer werk voor Sprout mag doen, ligt wel in jouw straatje. En die eerste foto van Nova, geweldig!
    Dat lamastel vind ik de leukste. Wat leuk bedacht zeg. Fijne Halloween daar. Vind het ook echt een USA iets. Hier in NL is het ook allemaal net niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een leuke foto's van de honden, de lama's zijn echt cute. Nova zag er ook heel spooky uit! Leuk blog weer 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien! Zeker omdat wij (ik) het niet kennen hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk zeg! Lol ! Ik dacht dat het een echte lama was....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige fotos, erg leuk om te zien, Halloween begint ook hier steeds meer vorm te krijgen, de kids hadden het weekend een Halloween feest, helaas mocht ik geen fotos maken hoe ze de deur uit gingen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zo over Halloween te lezen. Super leuk om al de verklede hondjes te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi gezicht al die hondjes verkleed.
    En wat een leuke foto van Nova als spook.
    Ze blijft er ook mooi voor zitten.

    BeantwoordenVerwijderen