zaterdag 15 oktober 2016

Herfst in Fort Greene!




Hoi! Vandaag nemen Nova en ik jullie mee op wandeltocht door Brooklyn, om de mooie herfst sfeer te bekijken! Geniet lekker mee!




Maar eerst even wat lunchen hoor!



Veel mensen doen hun best om hun entree mooi te versieren met planten en pompoenen.





Ja is ook goedgekeurd!








Natuurlijk kan je op elke straathoek ook pompoenen kopen, de grote kosten zo'n 10 dollar. Mini's kosten 1 dollar. Dit is Elly's Market. Een leuke biologische winkel in de wijk.



En we lopen nog een stukje, langs de mooie huizen in Fort Greene.


Ook de school doet actief mee met mooie knutselwerkjes. 


Mooi op een rijtje. 



En we sluiten deze dag goed af met een toepasselijk pompoenbiertje!!

Fijne herfst allemaal!!

















8 opmerkingen:

  1. Leuk allemaal, ziet er gezellig uit. Zeker i.c.m. die mooie huizen daar. En ik zie volgens mij "mijn" trap op 1 van de foto's maar weet het niet zeker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee jouw trap staat er niet bij, daar staan helaas geen pompoenen op :(

      Verwijderen
    2. Oh dat is nou weer jammer ;-)

      Verwijderen
  2. Ziet er altijd zo gezellig uit al die pompoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig ne geniet er lekker van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor die pompoenentijd, en brengt mij op een idee voor kadotjes :)

    BeantwoordenVerwijderen