woensdag 17 augustus 2016

Let's go Shopping #5


Ja hoor we hebben weer een leuke shop blog!!
Kijk mee wat ik heb gespot in de winkels!!






Een schattig boekje met gedichten door poezen of honden "geschreven" 
Voor huisdieren bezitters erg leuk!


Haha! ik vind deze Body Wash echt origineel gevonden!




Ik moest even 2 keer kijken, maar dit is een strikje die je hond om kan hangen en er komen dus gesproken berichtjes uit de strik. Leuke gadget ;)






Hebben jullie deze smaken ook gespot in Nederland?? Wij hebben ze nog niet durven proeven ;)




Een schap VOL met chocolate chips! In allerlei smaken. Echt iets Amerikaans.
Je kan dit bijv door je koekjesmix doen, maar vast door meer dingen.



Hier moest ik wel om lachen, een make-up tasje met deze tekst. Eigenlijk wel wat voor mij als nagellak gek, maar een beetje duur wel. 



Bij Fish&Eddy verkopen ze deze mokken. Trouwens dat is een hele leuke winkel als je origineel servies zoekt.  Deze mokken met Hilary, Bill en Donald zijn natuurlijk wel van deze tijd!
En dan voor Donald Trump een klein espresso kopje met zijn beroemde quote "Huuuuge" ;)

Dat was dan weer de shopping blog voor deze keer!
Groetjes!

5 opmerkingen:

  1. Geweldig shoplist, zelfs de mugs, zo lekker Amerikaans :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk! Die mugs haha. Die gedichtenboekjes lijken me leuk! En die chips, ieuw...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen allemaal weer,,,ohh die chips hier nog niet gezien ,lijkt me wel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lachen ja al die leuke spulletjes.
    Wij stonden gisteren hier in een winkel hadden ze wc papier met Hilary en Trump erop hilarisch !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die chips smaken!! Ik zou ze toch wel willen proeven. Onze zoon had een bier/ worst variant uitgeprobeerd toen we in NY waren.....

    BeantwoordenVerwijderen