dinsdag 9 augustus 2016

6 maanden in Brooklyn, Win Actie!





Hoi Allemaal!
Zoals Nova al vertelde in de vorige blog zijn wij deze week alweer 6 maanden in Brooklyn!



Wij zullen dit zelf vandaag ook gaan vieren door een lekker etentje en door terug te kijken op deze bijzondere maanden die voorbij zijn gevlogen!
Maar ik wilde jullie ook graag laten delen in ons geluk, want gelukkig, dat zijn wij!





Allereerst wil ik jullie bedanken voor het lezen van mijn blog en voor de vele complimenten die ik heb ontvangen. Mijn blog is echt mijn uitlaatklep, mijn digitale dagboek. Ik ben heel blij dat ik op deze manier mijn verhalen kan schrijven en zo mooie herinneringen een plekje kan geven.

Maar: Al een poosje vraag ik mij af wie nu allemaal mijn blog lezen. Ik krijg op elke blog een paar leuke reacties en ik zie in mijn statistieken dat er toch best een hoop lezers zijn, maar wie zijn dat dan?? Ik zou het heel leuk vinden als jullie een keertje de tijd nemen om een kleine reactie achter te laten en eventueel te vertellen hoe je op mijn blog terecht bent gekomen.
Familie en vrienden mogen ook reageren, graag zelfs!!

Ik heb hier 3 kleine kadootjes liggen die ik graag verstuur naar 3 enthousiaste lezers!
Laat een reactie achter en wellicht ben jij één van de gelukkigen die een klein presentje van mij opgestuurd krijgt!
Dat mag onder aan deze blog, maar het kan ook op mijn Facebook, of via Email :)

A.s. Zondag kies ik 3 winnaars uit!




34 opmerkingen:

  1. Haha, ik dacht al, je hebt vast geen idee wie wie is. Het begon met Cindy, jouw vriendin, maar tevens lid van het Florida Forum en Orlandofans forum. Hiermee zit een aantal van ons op Facebook en als zij jouw Posts liked.....is de rest geschiedenis. Ik ben Esther2013 op het Florida Forum en al sinds 2007 Amerika verslaafd. Liefst ga ik 2 keer per jaar, maar dat lukt niet altijd. Op dit moment zitten we in Cape Coral Florida en vorig jaar voor het eerst 6 dgn naar NY geweest met het hele gezin. Ik zeg voor het eerst, want ik wil heel graag nog een keer terug! Door jouw blog geniet ik lekker mee met het NY leven en zie ik een hoop bekende plaatjes voorbij komen. Ga vooral dus door, want ik geniet enorm van je wekelijks updates! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Esther, bedankt voor je berichtje , inmiddels ben je al een bekende bezoeker ;) Fijne vakantie gewenst in Florida!

      Verwijderen
  2. Ik, Erik, je broer, vind het ontzettend stoer dat jullie deze sprong gewaagd hebben. Nog mooier is dat het zo goed gaat.
    Bijna wekelijks lees ik met veel plezier jullie avonturen en vooral van de stukjes die Nova af en toe schrijft kan ik genieten.
    Blijf vooral van je afschrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Erik, leuk dat je even reageert! Knuffel aan Cooper

      Verwijderen
  3. Ook bij mij is het volkomen de schuld van Cindy. Behalve van het forum/FB/Blogjes ken ik haar ook van een gedeelde vlucht naar, waar anders, dan Florida. Zij liked jouw blog en mijn nieuwsgierigheid was gewekt. Ik ben Desiree Schaap, 52 jaar en sinds 1995 komen mijn man en zoon elk jaar tenminste 1 x, maar meestal 2 x, in Amerika. We geven de voorkeur aan Florida en haar prachtige witte stranden aan de westkust.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Desiree, Florida lijkt me ook geweldig! wie weet trekken we een keer die kant op ;)

      Verwijderen
  4. Ik ben Jacqueline Donders en ook via Cindy bij jou terecht gekomen,en ook lid van Florida Forum,ook wij gaan paar keer per jaar naar Florida,verschillende rondreizen aan de westkust gemaakt en ik blog dus ook van onze vakanties. Ik lees met veel plezier jou blog altijd zodra ie vermeld staat wordt ik ontzettend nieuwsgierig naar jullie belevenissen,En dan Nova ja sorry voor jou en je man,maar Nova is toch echt mijn favoriet,wat een heerlijke hond ben een beetje verliefd Hihihi.Ga vooral door met bloggen ook ik beleef er veel plezier aan. Hartelijke groeten van Jackie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dankje jackie. En ja Nova is een schatje. We zijn heel gelukkig met haar

      Verwijderen
  5. Hier nogmaals de "schuld" van Cindy, haha! Wij zijn zelf fervente Florida-gangers en ik ben via het Florida Forum in contact gekomen met Cindy, die vlakbij me blijkt te wonen :). Wij hebben zelf een huis in Windermere en ik blog zelf ook over onze belevenissen. Ik lees je blog elke keer en vind het leuk om te zien hoe jullie het leven in New York ervaren, je hond is echt een schatje! Groetjes vanuit Florida van Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heej ben jij niet van die leuke shop? je naam komt mij bekend voor :) Fijne verblijf in Florida gewenst!!

      Verwijderen
  6. Wat een leuk idee, het is inderdaad leuker als je weet wie je volgers zijn. Ook ik heb je blog gevonden via Cindy en dat betekent dan bijna gelijk dat wij ook Florida liefhebbers zijn. Daarnaast houden wij ook heel erg van NY, we zijn net gisteren (8 aug) na een verblijf van 6 dagen weer terug gekomen. Mijn naam is Christa, heb een man en een dochter van 20 en een zoon van 16. Zelf houden wij ook altijd een blog bij als we in de de VS zijn (meestal 2 x per jaar). Ik geef je de link van ons blog, misschien vind je dat leuk. Kan je onze gezichten er ook bij zien! Groetjes uit Hilversum en succes met bloggen.
    Www.2theusa.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, ik heb jullie NY blog met plezier gelezen, wat hebben veel kunst op de foto gezet, leuk zeg!!

      Verwijderen
  7. Die Cindy, die heeft jullie goed gepromoot hoor want ook ik lees via haar jullie belevenissen mee.
    Alweer 5 weken geleden dat wij vertrokken uit New York na onze 1e keer en ik moet je zeggen dat ik toch wel lichtelijk jaloers ben dat jullie er zo lang mogen verblijven (en dat na 1 x dus meteen verkocht!), niet dat ik het zelf zou kunnen opbrengen om zo lang van huis te zijn want hoewel jullie je 'kind' bij jullie hebben lopen mijn 2 zoons gewoon hier in Almere rond en zou ik voor geen goud zo lang kunnen missen!
    Ik (wij) zijn Marja en Tony nét 50 + en wij proberen in ieder geval 1x per jaar de grote oversteek te maken richting FL.
    Onze zoons gaan niet meer mee, en naar NY was het geld op :)
    NY stond al lang op onze bucket list en nu we de smaak te pakken hebben wordt het flink sparen voor vervolg trips want mijn list is long :)
    Ook ik vind het heerlijk om te bloggen over mijn vakantie, soms zinnig en vaak ook niet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Marja om te lezen dat je hier in NY bent geweest! Mijn liefde heeft echt moeten groeien, maar inmiddels voel ik me hier zo thuis!! Leuk dat je mee leest!

      Verwijderen
  8. Jeetje, een half jaar alweer, wat vliegt de tijd! Ik lees al je artikelen, en geniet vooral van de shoplogs en de kijkjes in Brooklyn. Ik reageer niet iedere keer, omdat ik vaak tijdens het föhnen van mijn haar je artikelen op mijn telefoon lees, en ik met mijn dikke vingers zo vaak tikfouten daarop maak, hihihi! Ik kijk nu al uit naar de belevenissen van Cindy en jou, als ze over een paar weken (een paar weken toch?) bij jullie is. Dikke knuffel voor Nova! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jup, vandaag over 3 weken :-)

      Verwijderen
    2. haha leuk om te lezen, jij weet als geen ander dat er altijd meer mensen mee lezen dan reageren :) Dat is even wennen, maar ik doe het zeker ook voor mn eigen plezier. Liefs!

      Verwijderen
  9. Haha, die reacties hierboven, sorry ;-) Nou ja, vind dat ik dan wel een prijsje mag winnen, toch, met al die lezers door mij? Grapje, ik mag over 3 weken lekker naar NY, dat is al een beloning op zich. Ik loot dus niet mee. Zonder dat jullie er naar toe waren verhuisd had ik het niet zo snel bezocht.
    Voor degenen die niet op het Florida Forum komen, of ik op FB heb daardoor, ben gek op Florida, nu 5 keer geweest, en over exact 3 weken mag ik NY gaan ontdekken. Zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jawel hier ook een Florida verslaafde!!
    Die via Cindy op jullie blog is gekomen.
    En wij genieten altijd van het leuke blog dat je maakt.
    En zo fijn ook dat Nova het er ook zo naar d'r zin heeft.
    Ben benieuwd over drie weken naar alle belevenissen als Cindy langskomt.
    Zelf zijn wij vorig jaar 5 dagen in NewYork geweest ( en zeker niet de laatste keer)
    Zijn toen vanaf New York naar Florida gereden wat een super mooie trip was.
    Ga maar lekker door met bloggen we love iT!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het wordt saai maar ook ik ben via Cindy op jullie blog terecht gekomen en ken Cindy van het Florida Forum en haar blogs. Af en toe reageer ik ook op je verhalen.
    Ik ben weg van Nova. Zelf hebben we een border collie van 11 jaar.
    Ons eerste bezoek aan Florida was in 1988 tijdens het EK wat Nederland won.
    Sinds 2010 gaan wij minimaal 1 x per jaar naar Florida. De laatste twee jaar zijn we ook in februari gegaan wat heerlijk is omdat het hier in Nederland dan meestal koud is en in Florida rond de 20 graden.
    In januari 2012 zijn we in New York geweest. De bedoeling is om volgend voorjaar weer te gaan.
    Wij hebben onze zomervakantie nog te goed dus volgende maand gaan we voor de 11de keer de grote plas over. Ga vooral door met bloggen want wij genieten enorm van je verhalen en foto's.
    Uiteindelijk maken jullie een droom waar die veel mensen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi leuk om te lezen dat jullie een border collie hebben, daar wordt nova vaak mee vergeleken, al is nova een echte retriever. Alvast een fijne vakantie gewenst en tof dat je volgend jaar weer naar NY komt. vanaf half maart kan het hier al heerlijk weer zijn.

      Verwijderen
  12. Ik vergeet mijn naam onder mijn bericht te zetten: Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik 'ken' je van het Lush forum (daar ook Sylvia) en Natasja liked je berichten en daardoor ben ik je gaan volgen op bloglovin.
    Ik geniet van je verhalen en kijkje in je leven, heel erg stoer om zo'n stap te nemen, ben nog nooit in de USA geweest :) hoop ooit nog een bezoek te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ingrid, Mariska hier, ook ik volg je blog al een tijdje nadat ik bij Cindy (die ik weer volg via het Florida Forum) iets had gelezen over vrienden in New York. Dit jaar zijn wij voor het eerst niet alleen naar Florida maar plakken er een reis naar New York en een rondtrip via Washington, North/South Carolina en Georgia aan vast. Zoals je weet, hebben wij onze tijd in New York er helaas al weer enkele dagen opzitten maar gretig gebruik gemaakt van zoveel mogelijk Must-do's tips en ook je tips ter plekke toegepast (Juniors was top!!). We love New York en je blog, dus we will keep following you, groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, wie dacht je? :-) Wij zijn gek op Amerika maar sinds we honden hebben zijn we er niet meer heen geweest omdat we toch liever met hen samen weg zijn. Maar Amerika houdt altijd een plek in ons hart en helemaal verhalen van mensen die we kennen volgen we natuurlijk trouw. En die van Nova de vorige keer natuurlijk ook :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hi Evert en Ingrid, zo leuk dat jullie mee lezen! Jullie maken nu ook geweldige reizen, europa is ook prachtig!

      Verwijderen
  16. Nou eigenlijk zou ik moeten winnen dus want ik hou jullie dag en nacht in de gaten😊 maar ik doe niet mee met de loting hoor laat Nova maar een goeie winnaar uitzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai!

    Ik ben het Iman van het beautyforum en de meetings 'vroeger'. En ook ik ben hier via een linkje op de Facebook pagina van Cindy. Was heel benieuwd naar jullie avontuur en volg het met veel plezier!

    Liefs,
    Iman

    BeantwoordenVerwijderen