donderdag 5 mei 2016

Let's go shopping #3




Ik neem hier en daar wat foto's van producten die ik tegen kom in de winkels.
Veel plezier!!


Hierboven: Ik ben een beetje verliefd op het mooie design van het biermerk Brooklyn Brewery. Het "B" logo is dan ook ontworpen door dezelfde designer die het logo I "hartje" NY heeft ontworpen. Sinds dit jaar kan je Brooklyn bier trouwens ook kopen bij AH. Ik kan het je zeker aanraden! Deze editie "defender" is limited en volgens mij alleen maar te krijgen in Amerika, in het teken van de Comic-Con. Het is een IPA en daar ben ik niet zo gek op, maar Maxim gaat hem nog wel proberen :)

Ik heb niet zoveel met Minions, maar sommige producten die ze ervan maken vind ik lachwekkend, zoals deze zeeppomp.

Ook iets wat volgende keer in mn karretje gaat, Speculoos pasta. Speculoos begint hier erg populair te worden.

Deze zak konden wij niet laten staan in de supermarkt! Een suprise bag met biertjes! De inhoud was erg leuk en lekker.
En OP haha!

Schoenen kopen en de zielige hondjes helpen, nou vooruit dan maar.


Dar kom ik de zomer wel mee door :)

Een ontzettend creatief tel boekje in het Brooklyn thema! Bruggen tellen en Brownstones tellen haha.

Een metro stel als speelgoed met echt geluid!


Geweldige kaart toch? 

Het is zo bizar om te zien hoeveel soorten kaarten ze verkopen in de winkel, voor elke gelegenheid worden er kaarten verkocht. Zo heb je natuurlijk ook diverse vormen van moederschap. Vooral de bovenste vind ik goed gevonden, ook een stiefmoeder is " like a mom" en verdient ook een kaart.
Waarschijnlijk ken je dit bekende logo wel, van Campbell's. Origineel ontworpen door Andy Warhol. Ik zag dat ze hier ook leuke kant en klare soepbekers van hebben! Vullen met kokend water en klaar!

Incl drinkdop!
Een boek geschreven door Jimmy Fallon, zijn avondshow kijken wij vaak. Een boek om je baby het woord Dada te leren , erg grappig.
Jullie wisten natuurlijk wel dat de naam Brooklyn afkomstig is van het Nederlandse " Breukelen" ? Zo vond ik dit T shirt ook erg leuk.

Dat was hem weer voor nu! Groetjes.

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, ik zou me volgens mij best vermaken daar in New York, hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer! En oh dat biermerk verkrijgbaar bij AH? Zal eens kijken.
    Mooie verzameling foto's weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's weer!! Tot over 3 daagjes. Dan kun je het me live laten zien ;0D Zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via Cindy op jullie blog terecht gekomen. we lezen al even stilletjes mee.
    Erg leuk om jullie belevenissen te lezen en natuurlijk de foto's te zien.
    Altijd leuk die foto's van alles wat er te koop is.
    Die maken wij ook altijd veel als we weer in de USA zijn.
    Ik verbaast me vaak nog het meest over alle medicatie die vrij in de supermarkt te koop is.
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, ik vond vroeger die verrassingspakketten ook altijd zo leuk maar een met bier nog nooit eerder gezien, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blog met allemaal hebbe dingetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen