zaterdag 21 mei 2016

In the Picture #4


Omdat ik toch een behoorlijk voorraadje had aan "zomaar foto's" Hier nog een keertje een "In the Picture" :)


Brooklyn is behoorlijk pro Bernie, de promotie stickers vind ik dan ook zo sterk!

In plaats van een box?

Oei er komt een nieuwe Mac winkel in de buurt! ( Nee dat zijn geen computers maar dat is make up! )
Had ik al eens laten zien waar mijn huisarts zit? Hier dus. In het hoge gebouw aan de linkerkant op de bovenste verdieping, tussen Subway en Buffalo Boss haha.
Moest zo lachen om deze tweet in de krant. 

Ook hier in NY gaan mensen binnenkort betalen voor hun plastic tasjes en voor mensen die hier wel eens zijn geweest weten dat het verbruik van tasjes hier enorm groot is. Zo is er ook veel weerstand en ook de vraag: gaan mensen de hondenpoep nog wel opruimen? This dog poop argument is dog poop haha!
Ik rekende ergens af en zag deze kwartjes onder de balie liggen!!

Van Leeuwen, Nederlandse namen genoeg hier.
Nova probeert de haarband van vrouwtje uit.
Schildpadden in de Botanic Gardens. Zie vooral de eerste 2 haha
In Amerika rijden de kinderen bijna allemaal op zo'n stepje, in de Botanic Garden moesten ze gestald worden. Dat zag er best grappig uit.
" New York City Tree" Hier in de straat, hoe lief!
Zo ik ga weer verder met het vieren van ons weekend, groetjes!!




4 opmerkingen:

  1. Leuke verzameling weer. En dat kan nog wat worden, betalen voor plastic tasjes, helemaal bij winkels zoals Walmart...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's van het straatbeeld, echt veel te zien daar zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke foto's van het straatbeeld, echt veel te zien daar zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's, vooral de alternatieve box! Enjoy your weekend!

    BeantwoordenVerwijderen