zaterdag 26 maart 2016

Shoplog Bath & Body Works


Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met een winkel die ik graag bezoek hier in Brooklyn. 
Bath & Body Works. 

Ik kende deze winkel al van mijn vorige bezoeken en was voor onze eerste reis al gek op dit merk. 
Het is een winkel waar ze verzorgingsprodukten verkopen in tientallen geuren. 
Van elke geur heb je een complete geurlijn. Douchegel, scrub, body lotion, kaarsen, handzeep. You name it!

Aangezien ik niet veel mee had genomen vanuit NL was het al snel tijd om wat lekkers te halen en ben ik dus heerlijk wezen shoppen. 
Kijk maar mee :)


Allereerst deze body lotions. Het zijn allemaal mini's en ze kosten 3 voor $12.  Ik vind het zelf leuk om mini's te kopen, zo kan ik verschillende geuren uitproberen en zo zorg ik er ook voor dat ik iets echt opmaak ;) 

De geur Cherry Blossom is op mijn huid geschreven, letterlijk. Ik heb al 11 jaar een grote tattoeage van een kersenbloesem op mijn rug. Toen kende ik de geur van kersenbloesem produkten nog niet, maar het is toch echt een van mijn favoriete geuren! Dat is dus echt toeval. Ook in andere winkels pak ik vaak deze geur uit t rek. Het is een hele zacht zoete geur die iedereen denk ik lekker zal vinden.

Lavender & Honey ruikt subtiel naar lavendel, maar vooral heerlijk bloemig en zoet met een vleugje honing. 

Pretty as a Peach, ruikt naar heerlijke rijpe perzik. Doet me een beetje denken aan de geur van The Body Shop, maar ik vind deze iets meer richting citrus, sinaasappel. Heerlijk fruitig dus.



Dit is zo'n mooi plaatje. Het is de geur Limoncello en ik heb er een douchegel en een kaars van gekocht. 
De geur is echt te omschrijven als een overzoete citroen geur, zoals het drankje Limoncello. Ik vind het alleen al mooi om naar te kijken, maar de geur is ook heerlijk!
De Douchegel kost normaal $12,50 Maar meestal kan je deze goedkoper krijgen met een leuke aanbieding. De kaars was ook in de aanbieding en kostte nu ook $12,50. Normaal kosten ze $22,50
Deze kaarsen zijn best groot, met 3 lonten. 



Hier moet ik wel om lachen. Veel Amerikanen lopen hiermee rond. Het is een Hand Sanitizer. 
En nu ik de stangen in de metro elke dag vast houd vind ik het ook wel een prettig idee om dit bij me te hebben.
Bij Bath and Body Works verkopen ze deze ook weer in tientallen geuren en natuurlijk heb ik mijn favoriet er uit gepikt. Het rubberen krabje is er voor bedoeld om je sanitizer in de bewaren en aan je tas te hangen, dan hoor je er pas echt bij ;) 
Deze krab vond ik echt zo schattig dat ik hem wel mee moest nemen, de rest van de hangers vind ik wat kinderachtig moet ik eerlijk bekennen. 
De sanitizers kosten $1,75, de hangers ongeveer $5. Ook deze kan je vaak in de aanbieding kopen.




Deze 2 douchegels komen uit de Hawaii collectie die volgens mij limited is. Ook hier heb ik 2 mini's van gekocht. 
Waikiki Beach Coconut ruikt heerlijk! Beetje bloemig en zoet met een zweempje cocos, echt een zomers geurtje. Hier komt nog een grote fles van denk ik!
Golden Pineapple Luau ruikt behoorlijk naar Pina Colada en daar kan ik ook wel blij van worden!



Een andere favoriete geur van mij is Moon Light Path. Ergens in een doos in Nederland ligt een grote fles eau de toilette van deze geur... Ik mis hem!! Het is een geur waar ik vooral witte musk in ruik. Hij wordt omschreven als: lavendel, musk, lelie. 
Als je van White Musk houdt van The Body Shop dan kan je deze ook zeker waarderen, ik vind deze net iets zoeter en warmer. 
Deze keer wilde ik graag de geurkaars proberen. En potver wat is deze lekker!! Een heerlijke warme poederige geur. 


Deze huls heb ik ook gekocht bij Bath & Body Works, ze kosten rond de $15, maar deze was $7,50 Ik denk dat het er nog eentje van de kerst collectie was, ik herken er mistletoe in? Maar ik kan het mis hebben. Ik vind hem in ieder geval prachtig en het staat zo mooi op tafel. 

Zo dat waren mijn aankoopjes. Ik hoop dat er wat lezers tussen zaten die zo'n artikel ook leuk vinden om te lezen. Mijn interesse gaat toch vaak uit naar beauty en verzorging en ik vind het dus erg leuk om er over te schrijven (en het gaat eens een keertje niet over Nova haha) 

Groetjes!







6 opmerkingen:

  1. Ooooh, heerlijk! Moon Light Path klinkt lekker zeg, en Japanese Cherry Blossom moet ik ook echt eens proberen, ik ben ook gek op de geur van kersenbloesem... Leuke shoplog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg aantrekkelijk uit, maar ook de tafel eronder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Zo fijn shoppen daar, en ze hebben zo vaak aanbiedingen, dat houdt het ook leuk. Ik heb uit Florida ook voornamelijk mini's meegenomen, en een paar grote flessen, waaronder Limoncello. De Waikiki Beach coconut en Moon Light Path zijn onderweg in kaarsen, samen met nog wat geuren. Helaas voor de NL prijzen, maar dat is niet anders haha! (goed ook voor de betreffende webshop natuurlijk).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wat heeft Maxim allemaal voor lekkere geurtjes aangeschaft?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zal het lekker ruiken in huis, whahaha,, maar je bent goed geslaagd.
    Ik hou ook zo van die lekkere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen