maandag 7 maart 2016

Let's go shopping!




Shoppen in New York, ik kan bijna niets leukers bedenken. Weet je wat het is? Soms hoef ik niet eens geld mee te hebben maar is gewoon lekker rondkijken ook al voldoende :)


De supermarkten zijn al een feest voor mij!
Maar ook andere winkels zoals Target, Walgreens, Marshalls, TJ Maxx. Ik kan er uren rondkijken. Ik vind het ook leuk om jullie mee te nemen en te laten zien wat er zoal in de schappen ligt. Veel plezier!!

Als je van Reese's houdt.....mmmmm

Zo grappig, Dog Butt Magnets. Linksboven de Retriever Butt

Dutch Apple pie! Goed om te weten voor als ik heimwee krijg. Vraag me af of t ook smaakt.
Love your Assets, I will ;)
De schappen liggen al aardig vol met paas spullen, zo schattig, kijk die papieren bordjes nu!


Deze heb ik wel gekocht; kussenhoezen van Ralph Lauren. Wat een giller voor $13.
Ik durf niet zo goed...

Honden speelgoed in Star Wars thema.

Veel hondjes in NY dragen  "paws" een soort siliconen schoentjes om de pootjes te beschermen tegen de pekel en de sneeuw. Gelukkig heeft Nova nergens last van gehad en gaan we nu richting het voorjaar!



Om je hondje in de paas sfeer te kleden... 

Dan vind ik dit persoonlijk wat stoerder :) Ja ook allemaal voor de hondjes. 

Tot zover de shopping blog. Vinden jullie zo'n artikel leuk, waar ik gewoon wat random producten vanuit de winkel plaats? Laat t vooral even weten :)

7 opmerkingen:

  1. Ben al een tijdje aan het meegenieten van je blog, erg leuk om jullie leven in NY te volgen (en zeker omdat wij dit jaar voor het eerst ook die kant op gaan voor een vakantie). Ik zou zeggen graag vooral zo doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mariska, wat leuk om te lezen! Ik lees in je blog dat jij in de zomer deze kant op komt? Leuk vooruitzicht!!Bedankt voor je berichtje.

      Verwijderen
  2. Super leuk die foto's! Vooral moeten lachen om die hondenschoentjes hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk, graag meer van dit soort artikelen, heerlijk om de foto's te bekijken, en sommige dingen ook heel herkenbaar. Ga zo door :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaa, super leuk! Meer, meer, meer! Die dog butt magnets zijn gaaf, hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Winkelen... ja, in Amerika kom ik graag in de supermarkten in tegenstelling tot in Nederland. Je kijkt je ogen uit inderdaad... Heerlijk! :-D

    BeantwoordenVerwijderen