woensdag 28 september 2016

In the Picture #9


En we hebben weer een verzameling foto's die overbleven, geniet ervan!


Bovenstaande; wat vinden jullie van mn nieuwe schoenen? En lijkt dat koppie niet op Nova?  Per toeval zag ik ze te koop bij Skechers! Het zijn Bob's te vergelijken met Tom's. ( Als dat je wat zegt haha) 




Ik blijf het zo bijzonder vinden dat ik er nog even eentje deel met jullie, ik had namelijk een hele verzameling van foto's van deze bijzondere avond op 9/11




Zomaar een Cortado tijdens een heerlijke nazomerse wandeling. ( Cortado is een spaanse koffie met melk) 



Heerlijke kleuren op de Green Market, ik kan daar zo van genieten!



Kijk deze rabarber regenboog eens!!!



Maxim nam deze foto onderweg naar de metro op Fulton Street. Heel mooi gelukt!



Haha, iets anders dan een koekhuis van Hans en Grietje.



Ja echt first world problems. Maar echt herkenbaar: Hoe kleed je je als het buiten fris begint te worden en onder de grond bij de metro nog stikbenauwd is?  Nou goed, ik zal er eens een blog aan wijden wat betreft " So New York" ;)



Ja en Halloween is ook al weer aardig dichtbij aan het komen. De pompoenen komen langzaam in het straatbeeld, blaadjes vallen van de bomen, ik hou ervan!! Ik vond de cover van dit tijdschrift zo schattig, die wilde ik even delen met jullie. Zal ik voor Nova ook op zoek gaan naar een pakje?



Tijdens een grote wandeling met Nova door Down Town Brooklyn liepen we langs Borough Hall, het oude stadhuis van Brooklyn en ook het oudste publieke gebouw in Brooklyn.

Dat waren weer wat leuke foto's. Tot volgende keer!


6 opmerkingen:

  1. Haha zie het al voor me, Nova in zo'n pakje. Wat een mooie foto van WTC toren!
    En tja, die subway stations, hopelijk wordt het daar ook snel wat koeler. Wat een hitte toch daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk om te zien en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om weer ff mee te kijken! Hmm dat pakje, nee doe maar niet :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker mooie fotos en die hitte in die subways is echt zo'n o, ja momentje :)

    BeantwoordenVerwijderen