donderdag 1 september 2016

In the Picture #7



Welkom bij een nieuwe in The Picture, een verzameling foto's die ik nog niet eerder heb gedeeld met jullie. 


Bovenstaand heerlijk snoepgoed voor Halloween. De winkels liggen er al weer vol mee, ik vind dit altijd zo sfeervol. Het zal onze eerste Halloween worden in NYC :)




Ik moest hier erg lachen om Nova. We zaten in de Uber en zij kon heel mooi op de vloer zitten achterin. Zo kon ze lekker meekijken over de weg. Nova houdt enorm van auto rijden.



Op Coney Island ben ik even langs deze speelhal gelopen. Deze is namelijk gebruikt in de serie
"Mr.Robot". Deze volgen wij trouw, dus enorm cool om van dichtbij gezien te hebben!



Een prachtige foto van Nova in onze keuken, met de perfecte belichting. Ik had hem al gedeeld op Facebook, maar op deze manier kan iedereen hem zien.



Ze verkopen Rainbow Bagels bij onze Bagel store.



Deze Quote past perfect bij mijn koopgedrag.



Oja, deze wilde ik ook graag met jullie delen, ik bestelde een Omelette Pad Thai. Pad Thai is gewoon een bepaald soort gekruide noodles, maar deze was dus ingepakt in een omelet. Ik denk dat het heel makkelijk na te maken is en het ziet er heel leuk uit!



Een leuk kleurig kaartenrek op Coney Island



Ik vertelde jullie al eerder over deze rat die ingezet wordt op plekken waar er werknemers stakingen zijn. Hier kon ik hem even van dichtbij fotograferen.



Deze knappe hond zien wij regelmatig in het park, hij heeft zo'n grappig koppie! Ik kwam deze foto tegen op het account van de dierenwinkel.



Als je uit de metro stapt op Brighton beach loop je tegen deze kraam aan. Dit is namelijk de Russische wijk in Brooklyn. Het zag er allemaal heerlijk uit, misschien neem ik volgende keer iets mee. 

8 opmerkingen: