zaterdag 16 juli 2016

This Brooklyn Week #19


Hoe fijn is dat... je bewerkt je blog, kopieert een foto, verwijdert een foto en poef, heel je tekst is weg!
Dat is toch niet eerlijk!


Dus ik kan weer opnieuw beginnen, zucht.

Deze blog zal meer foto dan tekst zijn, want om alles nu nog eens te tikken gaat me wat ver, kijk mee en geniet ;)



Dit was zaterdag 9 juli, ik zag deze week op internet al steeds een foto voorbij komen van heerlijke Schnitzels bij een Duits restaurant hier in de buurt en dus ging ik die maar eens testen voor de blog. Hij was heerlijk!! 






De dag erop besloten we weer eens de auto te pakken, we gingen naar Staten Island, gewoon om even lekker rond te rijden. Het was er erg mooi langs de kust met gezellige haventjes en lange stranden. Na een middag rondrijden en wandelen met Nova was het ook heerlijk om weer naar huis te rijden en kijk nou zelf hoe tof is het als je dan zo weer Brooklyn in komt rijden. Amazing!




Maxim gaf mij deze week een cadeautje, ik zal het wel verdiend hebben ;) Een Beatspill, het is een bluetooth boxje. Heel leuk om op die manier naar je muziek te luisteren. Er komt enorm goed geluid uit!






Tja ook de Pokemon gekte is hier toegeslagen. De metro maatschappij begint al met waarschuwingen, ga niet over de gele streep om een Pokemon te vangen! Of nouja, ga gewoon nooit over die gele streep. 



En deze is voor jou papa!



Maxim kwam onderweg naar kantoor een fotoshoot tegen. 




Even een blik vooruit, dit zijn de verwachtingen voor komende week. Het is hier warm, heel warm. Van mij mag het wel een tikkie minder. Maar aan de andere kant, ik hou van de zomer. Ik denk dat er genoeg mensen zouden willen ruilen.

Ghostbusters.com

En deze zondag houden we het lekker rustig. 's Avonds gaan we eindelijk naar Ghostbusters 3!! Daar heb ik echt zin in! Afgelopen tijd hebben we 1 en 2 nog eens terug gekeken, ook 2 vind ik erg leuk om te zien. Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag toe.
Groetjes!!

4 opmerkingen:

  1. Leuk overzicht weer. Wat fijn toch om lekker met de auto op pad te kunnen daar.
    En ja, zou wel met je willen ruilen hoor :-)
    Maar goed, snap ook wel dat dit een tikkie té is als het aldoor zo warm is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig weer,stuur maar een beetje warmte hierheen hoor, maar ook ik kan me een beetje voorstellen dat het af en toe te is.
    Leuke blog weer ik heb weer genoten, dank je wel Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi foto verslag!! En lachen hier zijn de kids & papa😂Ook helemaal gek van de pokemons!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie fotos, en ik hoop dat ghostbusters 3 een iets mindere impact op je heeft dan die gekte van pokemon :)

    BeantwoordenVerwijderen