maandag 11 juli 2016

In the Picture #6





Hoi, hier weer een nieuwe verzameling van leuke foto's die ik tussendoor heb geschoten. 


Bovenstaande heeft mijn schoonmoeder mij doorgestuurd. Zij heeft het Metropolitan Museum bezocht ( ja echt een aanrader). Op het dak van het gebouw stond dit huis. Filmliefhebbers zullen het wellicht herkennen. Het is een replica van het huis uit de film "Psycho" van Alfred Hitchcock. 



In Tarry Town, waar we laatst waren, liepen we door Main Street, eigenlijk het enige straatje in heel het dorp waar wat te beleven was, zo schattig, met onderandere deze Music Hall. Zo mooi!







Deze 2 foto's heb ik gemaakt in East Village, een wat ruiger gedeelte van New York City. Met eigenlijk hele leuke winkeltjes.




Ook deze foto kreeg ik van mijn schoonmoeder. Gemaakt bij de 9/11 memorial. Ontzettend mooi gelukt!


Wow, prachtig!! Een ontzettend mooie retro scooter! En dan ook nog in combi met het mooie huis erachter, love it!


Een mooi plaatje aan de Hudson, pier 25, ook hier kan je heerlijk genieten van het uitzicht op New Jersey, al liggend op een loungebed. Daarachter zie je heel klein nog Statue of Liberty





En deze heb ik vandaag nog even gemaakt. Tijdens een wandeling op Staten Island kwamen we langs een leuk prieeltje met deze versieringen.

Ik wens jullie een fijne week!

6 opmerkingen:

  1. Dat zijn weer hele mooie foto's Irma, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die scooter ziet er superleuk uit, mooie kleur.
    En prachtig uitzicht vanaf die pier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een erg leuk overzicht van de diversiteit van de stad, kan bijna niet meer wachten maar moet toch nog even geduld hebben(nog 3 weken). Ingrid, als je wilt teruglezen wat ik van je tips heb opgestoken kun jij ons vanaf 2 augustus volgen via http://wimmarcharon2016.blogspot.nl :)

    BeantwoordenVerwijderen