maandag 20 juni 2016

This Brooklyn Week #16




Welkom bij weer een nieuwe weekblog!




Nova haar favoriete plekje
De Airco doet goed zijn werk, dat betekent dat het ook warm is buiten! Eigenlijk is het heerlijk weer geweest afgelopen dagen. Tussen 25 en 28 graden. In huis blijft het heerlijk koel.





Deze week ontvingen wij bezoek van mijn schoonmoeder. Zij is hier 9 dagen geweest met een vriendin. Ze verbleven in een prachtige Airbnb hier in de straat. En ik mocht er natuurlijk even binnenkijken.
De dames hebben zich deze week prima vermaakt in NYC en waren van alles onder de indruk!



Het park waar wij dichtbij wonen ( Fort Greene Park) heeft een soort van stimulans prijs gewonnen waarbij de het geld hebben ingezet voor renovatie en aanleg van nieuwe paden. Dit werd afgelopen maandag gevierd met een ceremonie waarbij ook opnames werden gemaakt voor TV.
Het park ziet er ook heel verzorgd uit en dagelijks zijn er meerdere mensen aan het werk om het bij te houden, dus die prijs hebben ze dik verdiend!


In Carol Gardens kwam ik deze prachtige hond tegen!! Ik vroeg of ik even een foto mocht nemen en toen zei de vrouw tegen de hond: "Stay Brooklyn!"
Geweldige naam voor een hond haha!


Op kantoor hebben we ook gezelschap van een hond, wel een wat kleiner formaat haha. Dit is Henry.
Henry zit altijd klaar in de gang met een balletje. Wat een schatje he.


Donderdag moest ik weer wat post ophalen in de stad en liep ik weer langs Grand Central. Dit is de zij-ingang en ook de ingang van Grand Central Market, een leuke versmarkt, aanrader om even te kijken!

Inmiddels is er alweer een nieuwe week aangebroken. Jullie merken misschien dat ik wat minder blogs online zet, dat komt omdat het soms lastig is nieuwe ideeën op te doen om over te schrijven. Het nieuwe is er voor ons natuurlijk een beetje af. Ik ben hard aan het nadenken om af en toe andere leuke dingen te schrijven of op de foto te zetten, maar wanneer het online komt blijft dus elke keer een verrassing ;) En mochten jullie wensen hebben dan hoor ik het graag.
Binnenkomt komt ( voorlopig de laatste) Must Do online.

groetjes!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14787677/?claim=fkzhvwb4427">Follow my blog with Bloglovin</a>


4 opmerkingen:

  1. Fijn zeg dat de airco goed werkt en Nova zo te zien geniet er ook van.Wat een mooi onderkomen van je schoonmoeder en vriendin,was vast fijn om ze gezien te hebben.
    Kan me voorstellen Irma dat je soms niet weet wat je in je blog moet schrijven, is eigenlijk net als thuis alles wordt "gewoon".Maar vind het toch leuk om even te zien over jullie reilen en zeilen, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de airco het goed doet!!
    In ieders geval wel mooi eer daar.
    Beter dan al die regen hier in Nederland..
    En snap dat het niet meevalt om steeds te bloggen,op vacantie maak je elke dag wel iets mee.
    Maar ja het leven gaat daar nu ook gewoon door.
    Maar toch wel leuk om zo nu en dan iets te lezen😉
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik vind het weer een leuk verslag. Voor ons is het natuurlijk toch anders dan voor jullie, als je daar woont.
    Airbnb ziet er goed uit, verheug me er al op :-)
    Leuk die foto van Nova, blij met de airco haha. En Henry kijkt een tikkeltje chagrijnig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker dat de airco nodig is en kan mij voorstellen dat het lastig is om gewoon door te gaan met bloggen, maar ook de "gewone" dingen in een lagere frequentie zijn leuk om te lezen of te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen