zaterdag 11 juni 2016

Let's go Shopping #4


Hier is dan weer eens een Shopping blog. Ik neem hier en daar wat foto's van producten die ik tegen kom in de winkels.
Veel plezier!!


Bovenstaand "leuke" plak tattoos voor kinderen, best stoer haha.


In diezelfde winkel zag ik deze Grumpy Cat aankleed pop, super grappig 


Leuk voor kinderen, maar ook voor volwassenen ;) Koekjes die je kan inkleuren :) Beetje duur wel. 







Speciaalbier.
Vooruit, alleen in het weekend, maar er is hier genoeg keuze. Niet allemaal naar mijn smaak, want ik hou niet zo van IPA en dat verkopen ze hier veel. Maar de verpakkingen zien er al stoer uit.




Leuk, de winkels liggen alweer vol met zomerspullen, waaronder deze wegwerp koelboxen van piepschuim!



Deze zie ik ook wekelijks staan en moet altijd zo lachen om dat formaat! Het zijn een soort Chipito's die hier vooral bij de borrel worden geserveerd.


Oei, sale bij mijn favoriete winkel. Kortingen van 75%.....



Geen commentaar en snel weer naar huis





What?? Ja je ziet het goed een tongschraper voor de hond. En omdat alles niet vanzelf gaat een tube met liquid peanutbutter zodat je lieve hondje de schraper zelf aflikt. Niet gekocht natuurlijk.





Babybel Gouda kaasjes?? Die moest ik natuurlijk proberen. Ik ben gek op de rode Babybel kaasjes. 
Deze is echter geen aanrader, de kaas is smaakloos en droog en dat voor 6 dollar. 
Gelukkig verkopen ze hier wel genoeg smaakvolle kaas! Dus ik heb niets te klagen hoor ;) 

Ik hoop dat jullie t weer leuk vonden om te lezen :)


4 opmerkingen:

  1. Oei, die prijs van die koekjes haha! 40 dollar, pfff... En die sale bij B&BW, wat een aanbiedingen!
    En ja, leuk weer om te lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje ik zou niet weten waar ik moet beginnen maandag, als ik aangekomen ben in mijn airbnb apartment! Maar de MAXIMUS wil ik in ieder geval wel proberen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, erg leuk om al die fotos te zien en je reactie erop te lezen. Nog iets meer dan 50 dagen voordat wij ook al die geweldige Amerikaanse dingen mogen gaan ervaren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja blijft leuk al die leuke dingen die ze daar verkopen!!!

    BeantwoordenVerwijderen