zaterdag 25 juni 2016

In the Picture #5




Hierbij weer wat leuke fotootjes die ik tussendoor heb geschoten, geniet ervan!
Bovenstaande is één van de leukste plekjes in Manhattan om lekker te struinen, ongeveer op de hoek van 14th Street en 9th Avenue. Vanuit hier ben je zo bij de Highline of bij Chelsea Market. En rechts op de hoek zie je een groot billboard van Apple, want daar zit te Apple Store.




Chelsea Market 



Tja helemaal waar.


Eén van ons favoriete restaurantjes gaat verhuizen. Ze zitten hier al meer dan 15 jaar maar de verhoging van de huur dwingt hen om iets anders te zoeken. Zo sneu. En dat gebeurt steeds meer in Brooklyn. De verhuurders kunnen ongegeneerd zomaar 20% meer huur vragen als ze willen.


Weer een grappige tekst in de krant. Laatst waren wij trouwens uiteten en naast ons zaten broer en zus, hooguit 13 jaar, samen te eten zonder ouders... ?! T meisje trok haar portemonneetje open bij het afrekenen en haalde er zo 100 dollar uit. Misschien waren papa en mama een avondje uit?


RRRRadijzen



Kinderen in de wijk hebben leuk geknutseld. Grote frisdrank flessen met plastic tasjes erin. Voor als je geen poepzakjes bij je hebt voor de hondenpoep. Ik vraag me af of zoiets in NL blijft hangen of direct wordt gesloopt. Ik heb de fles inmiddels al een paar keer gevuld.


Een piano in het park, ook zoiets gezelligs! Hij is geschonken door iemand, er staat een plastic mapje op met bladmuziek en 's avonds komt er iemand een hoes omheen doen tegen de regen.


De route die ik loop door het park om naar kantoor te gaan ( naar de metro te lopen)


Mn broer zou zeggen: dikke pannenkoeken, dikke pannenkoeken (geluid van de motor) Hij wilde zo te zien wel even op de foto voor mij ;)

Dit was weer een leuke In The Picture, fijn weekend allemaal!!

-https://www.bloglovin.com/blogs/bloginbrooklyn-14787677-

5 opmerkingen:

  1. Wat een HEERLIJKE stad! Je kunt gewoon jezelf zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is geen straf, dat stukje door het park om bij je werk te komen. Mooi!
    Leuke foto's weer. En sneu voor dat restaurant...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een relaxte sfeer, die piano op straat, de leuke plekjes, krijg steeds meer zin in de vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer helemaal bijgelezen, heerlijk om zo mee te genieten van jullie day-to-day life in Brooklyn. Voor mij hoef je niets spectaculairs te verzinnen om over te bloggen, ik vind dit al geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen