zaterdag 2 april 2016

In the Picture #1




De laatste tijd merk ik dat ik niet al mijn foto's kan plaatsen in mijn weekblog. Dan wordt het gewoon een beetje druk. En omdat ik tussendoor veel sfeer foto's maak zal ik dus een aparte blog wijden aan deze foto's. " In the Picture" Leuke kiekjes van zomaar dingen die ik tegenkom. Street Art, Natuur, Humor. Geniet!


Maxim nam deze foto op bezoek bij een zakenrelatie. Geweldig!
Volgens mij zie je aan het eind van de straat de oprit van Grand Central.



"Weeping Cherry Blossom" in onze tuin, hij is nu nog wit, maar wordt roze! Nova geniet er ook van ;)
Walking to the subway, ik hou van al die bordjes :)

Film opnames in het park! Wekelijks komen wij wel filmsets tegen in Brooklyn en nu eentje in het park, met hond! 
Goede vrijdag: een processie in de straat. Bijzonder om te zien. 

Klederdracht in Financial District; Sneakers onder je rokje en eenmaal op kantoor doe je hakken aan.
Nog meer bloesem, love it!
Uitzicht op Brooklyn vanaf Wallstreet.
Deze foto heb ik genomen aan het water bij Wallstreet. Achter de fietser zie je ons kantoorgebouw. (achter de rode luifels)


Metro's zijn hier zo fotogeniek.

Dat was de eerste "In the Picture" Ik hoop dat jullie het leuk vonden en vinden :)









6 opmerkingen:

  1. Ja leuk, vind zoiets erg leuk om te zien, hou het er maar in. Die bloesems, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook erg leuk om te zien, het stadsleven geweldig! Prachtig die bloesems en natuurlijk lieve Nova die ook zo aan het genieten is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, vooral blijven delen. Die foto gemaakt door Maxim is gaaf zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige foto's en erg leuk om te zien. Wat is het in de metro schoon en netjes......:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's!! Ik lees en kijk met veel plezier mee op je blog!!

    BeantwoordenVerwijderen