zondag 10 april 2016

Let's go shopping #2




Omdat de vorige shopping blog een succes was, hierbij een volgende : 
Ik neem hier en daar wat foto's van producten die ik tegen kom in de winkels.
Veel plezier!!


Bovenstaande: Doughnuts van The Doughnut plant! Echt een aanrader!

Oh leuk!! MM's Kies je smaak!Ik ga ze zeker testen!

Deze waren HEERLIJK. Kocht Maxim in Grand Central Market

Deze wilden wij ook wel even proberen. Ze waren erg smakelijk!

Naast het verse fruit lag dit. Ik heb het iet gekocht ;)

Kant en klare lunchboxes, ik moest wel lachen om de inhoud; koekjes met ham en kaas en een Reeses.

Vers fruit in de winkels. Het meeste komt uit California, heerlijk dat ik nu al rijpe perziken kan eten!
Hier kan ik ook graag naar kijken, mooi opgestelde groenten en om de zoveel minuten wordt het besproeid met water 
En voor thuis een spray om je groenten en fruit mee te verzorgen.... uhhh
"We have Hillary Clinton dolls!!" HAHA

The Hillary Doll

Beetje laat dat ik hier nu mee kom. Maar met Pasen krijgen de kinderen dus kadootjes. Een paasmand gevuld met speelgoed. Je kon ze gewoon kant en klaar kopen in de winkel

BBQ sauce is hier "hot"

Chocolade met bacon. Als ik hem weer tegen kom koop ik hem.

Zo gaaf, kleine oventjes van Kitchen Aid.

Nijntje!!Helaas niet mijn maat, maar wat zijn ze leuk! Bij Uniqlo voor nog geen 10 dollar.

Dat was hem weer voor deze keer!
Tot de volgende shop blog :)

7 opmerkingen:

  1. Oh Jack Daniels Ribs, eens gegeten bij TGIF. Heerlijk! En leuk ja, die groenten zo mooi opgestapeld. Bij Publix doen ze dat ook. Leuke foto's weer, gekke, maar ook leuke dingen komen voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer hoor, en wat er toch allemaal te koop is, hoe verzinnen ze het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gaan voor n oventje! Maar leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou gaan voor n oventje! Maar leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk weer! Ik zou gaan voor de M&M's met koffiesmaak ;0) Leuk dat je dit allemaal met ons deelt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil wel zo'n oventje meenemen straks. De mijne is stuk en deze zijn veel leuker dan zo'n inbouw.

    BeantwoordenVerwijderen