zaterdag 24 juni 2017

This Brooklyn Summer #1




De zomer is officieel begonnen, dus welkom bij This Brooklyn Summer nummer 1!




Vorige week ben ik met Sprout naar the Museum Mile geweest. 
Museum Mile is een avond waarop de grotere Musea in de Upper East Side/ East Harlem de deuren gratis openen voor het publiek. Hier bevindt zich o.a. het Metropolitan Museum of Art. Wij zijn deze avond naar Museo del Barrio geweest en Museum of the City of New York. Op straat was er ook veel vermaak en samen met het heerlijke zomerse weer was het een top avond!


CENTRAL PARK 110TH STREET 

CONSERVATORY GARDEN
De Musea bevinden zich allemaal aan 5th Avenue, naast Central Park en zo pikte ik ook nog een stukje van het park mee. En wel het meest noordelijke puntje aan 110th street. Hier bevindt zich ook The Conservatory Garden, wat een prachtige tuin is, in Central Park! Mocht je de tijd hebben zou ik daar zeker een keer heen gaan.



Vorige week zaterdag ben ik weer begonnen met Yoga! Dat wordt bij ons gratis gegeven in het park. Hoe fijn is dat? Onder de bomen in het gras, dat geeft toch wel een heel relaxte sfeer!
Ik probeer dit een beetje aan te houden, als het niet regent natuurlijk ;) 






Die middag ging ik even naar Down Town Brooklyn. Daar zitten de grotere winkels en je kan er dus goed shoppen. Vooral ook fijn als je geen zin hebt om naar Manhattan te reizen. Het is op 15 minuten loop afstand van ons huis. Sinds afgelopen weekend hebben ze hier ook een Food Market!!


DIT IS MIJN FAVORIET GESTOOMDE BROODJES ( SOORT BAPAO)
Daar ging ik natuurlijk ook even een kijkje nemen. En ik werd er heel erg blij van! 
Wat zeker ook fijn is, is dat mijn favoriete supermarkt Trader Joes, zijn deuren dit weekend opent in deze zelfde ruimte!


BRIGHTON BEACH 
Zondags ben ik lekker met de metro naar Brighton Beach gegaan ( Dat ligt naast Coney Island) . Het was heerlijk weer, rond de 25 graden, maar wel met een stevige wind. 

CONEY ISLAND
Na een paar uurtjes zandhappen besloot ik op een kijkje te nemen bij NYC Aquarium. Dit dierenpark bevindt zich op Coney Island op de boulevard.  




Ik vond vooral de zeeleeuwenshow erg leuk. Hoewel ik altijd met een dubbel gevoel kijk naar zo'n show  en tevens een dierenpark) had ik het idee dat deze dieren er echt plezier in hadden.



CMNTY 10 jaar!!
Een bijzondere week want officieel vandaag, op de 24e bestaat ons bedrijf 10 jaar. Dat hebben we afgelopen week gevierd met ons team. Taart voor iedereen en een lekker etentje! Er is een hoop gebeurt in 10 jaar en toch herinneren we het ons als de dag van gisteren. 


We deelden deze week een hoop momenten en foto's  met elkaar van de ontwikkeling van ons bedrijf, de bijzondere momenten en kijken terug op 10 intense en productieve jaren. Dat we nu in NY mogen werken is voor ons nog steeds een super mooie mijlpaal.

En zo belanden we alweer in het weekend. De zon schijnt hier volop, gelukkig in Nederland ook. Stay Cool zeggen ze hier ;) 

Groetjes!



3 opmerkingen:

  1. Nog een keer van harte gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan, zeker een mijlpaal, en super dat jullie dat nu in NY kunnen vieren.
    Heerlijke foto's weer. Die foodhall lijkt me super, heerlijk dat het zo dichtbij is.
    Tijdens mijn bezoek vorig jaar Coney Island overgeslagen helaas, maar lijkt me zo leuk om daar eens te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blog en gefeliciteerd met de mijlpaal van jullie bedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Churros!!!! Laat Ingrid (die van mij dus) het maar niet zien hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen