zondag 11 juni 2017

This Brooklyn Spring #8


Gisteren ging ik naar The Big Apple BBQ Block Party in Manhattan. Dit festival wordt elk jaar gehouden, 2 dagen lang en je kan hier de beste BBQ gerechten krijgen van de beste BBQ chefs uit Amerika. 

Mijn broer is een echte BBQ liefhebber en liet mij weten dat hij een tikkeltje jaloers was. Vooral voor hem heb ik dan ook de foto's gemaakt, maar ik laat jullie natuurlijk ook meegenieten. 








Het festival vond dus dit weekend plaats en het bevindt zich in Madison Square park, wat ik sowieso een heel leuk plekje in Manhattan vind. Je hebt hier prachtig uitzicht op de Flatiron building. En het park zelf is ook heel fijn. Rondom het park bevonden zich alle BBQ stands, ik denk wel een stuk of 20. 
Mocht je dit festival treffen als je in NY bent, is het zeker de moeite waard om het te bezoeken. 






RODNEY SCOTT'S BBQ, BEKEND BIJ DE FANS

ZULLEN DIT JIM EN NICK ZIJN?



Omdat ik niet veel tijd had om te kiezen ( ik was met Sprout) koos ik voor de Burnt Ends van Blue Smoke BBQ, een lokaal restaurant uit NY. Toen ik mijn broer de foto stuurde bleek ik dus de kaviaar onder het BBQ vlees gegeten te hebben, bof ik even. Het was ook erg lekker!







Op de terugweg naar de metro liep ik nog een stukje, van Madison Square Park naar Union Square. Daar liep ik nog even naar binnen Bij "Fishs Eddy". Dit vind ik zo'n leuk winkeltje dat ik er altijd even binnen wil kijken. Ze verkopen hier allerlei soorten servies. Zelfs tweedehands. Maar ook hele unieke spulletjes. 
Fishs Eddy bevindt zich op Broadway/ 19th street. Zeker de moeite waard om eens binnen te kijken.







DEZE MOK HEB IK OOK, DOGWALKER HEET HIJ, ALLEMAAL HONDEN AAN DE LIJN.





Afgelopen week was ik ook even in de buurt van Bryant Park, altijd zo'n mooi plekje, ik besloot er even lekker te zitten met een kop koffie en een broodje.






 En deze wilde ik jullie ook niet onthouden, wat een ontzettend grappige reclame op de Taxi!!

En we missen nog iemand ;)

Zo, dan is mijn fotomapje weer leeg ;)
Sinds gisteren is de temperatuur eindelijk omhoog geschoten en dan ook gelijk bijzonder warm, maar voorlopig zal ik nog niet klagen hoor. We hebben een heerlijke airconditioning thuis, dus dat is prima vol te houden.

Fijne zondag nog en tot snel!


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's weer, dat BBQ event ziet er echt té lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit bbq festijn.
    Leuke blog en fotos weer dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog weer, en gezellig dat BBQ event! Ziet er echt lekker uit allemaal.
    En ja, gelukkig Nova nog even op de laatste foto :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit de bbq.
    Altijd gezellig met mooi weer in het park zitten.

    BeantwoordenVerwijderen