zondag 4 december 2016

This Brooklyn Week #38






Welkom bij weer een nieuwe weekblog!
Een week die voor een deel letterlijk in het water is gevallen, want geregend dat heeft het!!

Dat maakt het wellicht een beetje een saaie binnenshuis blog, maar ik wens jullie toch veel leesplezier ;)

Het vorige weekend was lekker ontspannen, ik heb boodschapjes gedaan en gekeken of ik nog wat leuks kon vinden voor familie en vrienden in NL, want ik vertrek aanstaande vrijdag voor een weekje naar NL!
Ook hebben we op zondag een flinke wandeling gemaakt met Nova door Prospect Park. Het was een koude maar heerlijk zonnige dag, lekker is dat toch!

En toen begon het deze week onophoudelijk te regenen!



Nova is lekker aan het cocoonen en hoopt dat ze niet naar buiten hoeft door de regen ;)




Bah!! Toch?!!

Ik zou met mijn vrijwilligerswerk afgelopen woensdag met een grote groep gaan kijken bij de Tree Lighting Ceremonie bij Rockefeller plaza, maar helaas werd dit gecanceld door de organisatie in verband met de vele regen.
Maxim en ik besloten toch samen te gaan kijken want we wilden die happening eigenlijk wel meemaken. Helaas kwamen we niet zo ver. Alle straten rondom Rockefeller Plaza stonden muurvast met verkeer en dranghekken met van die rijen net als bij de Efteling. In combinatie met regen hadden we daar geen trek in. We hebben even wat gegeten bij een diner om de hoek en zijn toen weer naar huis gegaan.




Die avond was mijn bestelling binnen gekomen van de H&M, leuke kerstige kussenhoesjes. Dat ziet er toch gezellig uit??
Vooral het kussentje met de eekhoorn vind ik zo lekker New Yorks!
Ik denk niet dat wij een kerstboom kopen dit jaar. Deze zijn namelijk behoorlijk duur hier en met een paar lampjes en kaarsen kan je het ook wel gezellig krijgen toch?




Kijk hier hebben ze ook Pfeffernusse! Haha. Ik had al een zelfde soort verpakking gekocht en het zijn geen pepernoten maar meer Duitse Lebkuchen, ook heel lekker!!





Kijk daar hebben we de Gouda ;) Al zag deze er wel aantrekkelijk uit, maar die prijzen!



En ja op donderdag avond kroop ik lekker onder een dekentje met een bakje pepernoten en Expeditie Robinson!

En toen was het alweer weekend! Ik zal komende dagen druk zijn met wasjes en inpakken etc zodat ik vrijdag kan vertrekken naar NL.
Maxim blijft bij Nova want een oppas hebben we hier nog niet.
De foto's van dit weekend zal ik bewaren voor de volgende blog die ik hopelijk nog even voor mijn vertrek kan plaatsen.

Groetjes!



6 opmerkingen:

  1. De boom bij rockefeller center hebben wij ook gezien destijds. Het was zo druk dat ik Harry kwijtraakte voor een paar minuten. Eng was dat. Leuke kussentjes heb je gekocht. Kun je niet een paar dennentakken scoren, die in een vaas en opmaken als een kerstboom? Alvast een goede reis gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is toch best een kerstsfeer in jullie huis en inderdaad met wat kleine dingen kan het ook gezellig zijn,Nova wat ziet ze er heerlijk uit.
    Goh zeg dat die bomen zo duur zijn niet normaal,worden ze nog verkocht ook?

    Ik wens je een hele fijne week in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig ff naar Nederland!! Alvast een goede reis en veel plezier!!
    Neem je dikke jas maar mee want het is al aardig koud hier😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van de regen. En ach die foto's van Nova, hoe schattig die op de bank, en dat regenjasje :-)
    Dat kussenhoesje met de eekhoorn is schattig zeg. En kun je niet ergens een klein kunstboompje scoren?
    Succes met de laatste loodjes komende week en zie je volgend weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer van de regen zeg! Maar ja, wel het perfect moment om te cocoonen, dat weet Nova goed! ;) Enorm schattige kussenhoes ook, minstens zo gezellig als een kerstboom. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig hoor die hoesjes, kan prima zonder boom en als je behoefte hebt gewoon nog een keer proberen bij rockefeller :)

    BeantwoordenVerwijderen