donderdag 15 december 2016

This Brooklyn (Dutch) Week #40





Welkom bij een nieuwe weekblog!



Afgelopen vrijdag ben ik vertrokken naar NL voor een weekje.
Morgen is mijn laatste dagje wat voornamelijk bestaat uit reizen en wachten,dus eigenlijk zit heter alweer op.

Vrijdag avond vertrok mijn vliegtuig om half 10 in de avond. Ik gebruikte de vliegtijd dan ook echt als bedtijd. Ik heb eigenlijk het grootste gedeelte mijn ogen dichtgehouden en een beetje geslapen, maar vooral gerust.
Om half 11 in de ochtend kwam ik aan in Nederland. Dat was allemaal prima gegaan.



De eerste dagen was ik in Baarn, bij mijn ouders. Ik heb daar mijn broers met gezinnen ook gezien.
Voor de kinderen had ik allemaal een leuk T- Shirtje meegenomen. Gelukkig allemaal de juiste maat!
's avonds sliep ik in mijn oude slaapkamer, ook zo leuk!

Kroketten uit de muur!


Zondagmiddag ging ik naar Amsterdam om met wat vriendinnen af te spreken. Heel erg gezellig en wat kijk ik ineens anders aan tegen de gebouwen en straten van Amsterdam! Ik ben natuurlijk nu veel meer hoogbouw gewend en minder fietsen hahaha



Maandag ben ik met mijn ouders nog naar een gezellige kerstmarkt geweest waar ik lekkere poffertjes heb gegeten. Ik kan er dan zo van genieten om even weer iets te eten wat anders niet binnen mijn bereik is!



Dinsdag vertrok ik richting Eindhoven, hier logeerde ik bij mijn schoonmoeder. Wij hebben zelf ook in Eindhoven gewoond en het is dan ook leuk om alles weer terug te zien. Ik moet zeggen dat dat ook wel heel snel went! Alsof je even op vakantie bent geweest en weer terug bent? Maar ik ga toch liever weer terug naar NY hoor ;)

Deze dagen heb ik voornamelijk besteed aan het doorzoeken van onze verhuisdozen. Er waren een aantal zaken die ik graag ook in Amerika wil hebben, dus dat heb ik allemaal even uitgezocht. Ik heb niet veel foto's van deze dagen behalve dan deze lekkere kroketten haha.

Morgen vertrekt mijn vliegtuig om 17:10 Nederlandse tijd  en ben ik rond 20:30 Amerikaanse tijd weer in NY. De reis zit er al weer op. Ik heb een fijne week gehad maar ben ook blij om weer terug te gaan. Thuis zijn is toch het fijnste wat er is!

Groetjes en tot de volgende blog.


4 opmerkingen:

  1. Even lekker genoten van alle heerlijkheden, en dan weer lekker terug naar huis. Home sweet home. Toch fijn dat NY echt jullie thuis is geworden. En wat zijn die shirtjes toch leuk voor je neefjes/nichtjes. Was leuk om zondag even gezellig te shoppen in Amsterdam, en wat hebben we heerlijk gegeten. Volgende keer weer in NY? ;-)

    Goede reis terug alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bliksem bezoekje aan Nederland,maar wel leuk en lekker een poffertje en kroketje.
    En morgen weer terug naar het mooie New York.
    Weer een goede reis en tot het volgend blog..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede reis alvast en leuk dat NY al zo snel als thuis voelt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor zo'n blog vanuit deze kant, een hele goede terugreis en benieuwd naar de kerst in NY.

    BeantwoordenVerwijderen