vrijdag 23 december 2016

De allerlaatste weekblog?





Welkom bij deze laatste weekblog! De allerlaatste?? Ik zal het jullie hieronder uitleggen ;)


Een jaar geleden ben ik deze blog begonnen en heb ik jullie meegenomen in onze wereld van verhuizen, reizen en wonen in Brooklyn. 
Ik heb door het jaar heen 1 of  2 keer per week een blog gepost met onze belevenissen, maar ook tips, do's en dont's en een kijkje in onze (letterlijke) keuken ;) 
Ook heb ik geschreven over de reis die Nova heeft gemaakt om hier te komen.



Voor mij was het héél leuk om jullie deel te laten nemen in mijn ervaringen en belevenissen en ik had ook genoeg om over te schrijven. New York gaat nooit vervelen!! 
Maar om er 2 wekelijks iets over te blijven vertellen wordt voor mij wel steeds lastiger. Ik wil voorkomen dat de blogs straks niet meer interessant zijn om te lezen. Ik heb dus besloten om te stoppen met het wekelijks bloggen. Precies na 1 jaar vind ik dit een mooi moment.

Maar wees gerust, ik ga niet geheel stoppen!

Ik ga het alleen wel ánders doen! En hoe dat er precies gaat uitzien merken jullie in 2017!!

Tot zover dit nieuwsbericht ;) 

Maar natuurlijk plaats ik bij deze nog wel een weekblog van de afgelopen week. Veel leesplezier!

Vrijdag 16 december ben ik na een prima vlucht terug gekomen in Brooklyn. 
Ik vond het heerlijk om weer thuis te zijn!! Ik kwam laat in de avond thuis, kon mooi nog samen met Maxim Nova uitlaten en samen met Nova de koffer uitpakken ;) 






De volgende ochtend lag er sneeuw!! Wat een leuk welkom was dat! Omdat ik natuurlijk al lekker vroeg wakker was maakte ik een grote wandeling met Nova. Nova geniet zo van sneeuw, als een koe in de wei sprong ze rond!!

De jetlag hakt er bij mij altijd behoorlijk in en helaas heb ik ook nog een flinke verkoudheid opgelopen in NL, dus snipverkouden en moe ben ik de eerste week doorgekomen. Elk nadeel heeft zijn voordeel, ik voelde nu eigenlijk niet meer of ik nu ziek was of dat het de jetlag was haha.

Helaas waren al mijn uitjes met Sprout voor deze maand geannuleerd ( anders had ik misschien wel meer te vertellen) dit heeft ermee te maken dat het hier al behoorlijk koud begint te worden en de meeste uitjes buiten waren. Gelukkig heb ik me gisteren alweer opgegeven voor een aantal hele leuke uitjes in Januari! 




En nu begint kerst al aardig dichtbij te komen. De buurt ziet er zo gezellig uit! Ook thuis heb ik het 
gezellig gemaakt met wat versiering en kerst takken. Aan kitscherige kerstversiering kom je hier niets te kort hoor ;) 




Afgelopen donderdag hebben we het USA team meegenomen voor een lekkere lunch in de stad en dan begint voor ons nu ook het kerst weekend. We hebben geen grootse plannen, lekker rustig aan, lekker eten, quality time. 

Ik wil bij deze al mijn trouwe lezers fijne feestdagen wensen en ik hoop dat ik jullie ook in 2017 weer tref op mijn blog. Ik vind het heel bijzonder dat er zoveel mensen zij die graag mijn verhalen lezen en die ik soms niet eens persoonlijk ken!
Veel lieve groetjes en veel geluk voor het nieuwe jaar!!









4 opmerkingen:

  1. Als eerste heb ik enorm genoten van je verhalen en foto's,dank je wel daarvoor.Ik kan me voorstellen dat je het nu iets anders gaat dien met de blog,je maakt me erg nieuwsgierig.Ik weet dat het veel werk is om te maken gaat flink wat tijd inzitten.

    Voor jou en Maxim en Nova ook hele fijne dagen gewenst en vooral een gelukkig en gezond 2017!
    En hoop dat het niet te koud gaat worden, voor jou ook beterschap gewenst.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begrijp wat je bedoeld met het bloggen iedere week, voel mij net zo tijdens het bloggen in de vakantie, ben benieuwd wat je nu gaat doen en kijk er naar uit, want heb genoten van je blog en je tips en het contact tijdens ons verblijf in NY, hele fijne dagen toegewenst en een gelukkig gezond 2017. Tot ......?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Begrijpelijk hoor dat je het niet meer zo vaak wilt doen, het bloggen. Er gaat natuurlijk ook best veel tijd in zitten. Benieuwd in wat voor vorm je het in 2017 gaat doen :-)
    Voor jullie hele fijne dagen, geniet er lekker van, en hopelijk snel van de verkoudheid af. En alvast een goed en vooral gezond 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedere week is ook best een opgave, dus begrijp het best. Ben benieuwd naar de nieuwe opzet en natuurlijk is er altijd ook nog FB. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen