maandag 2 januari 2017

This Brooklyn Winter #1




Lieve mensen, de beste wensen! Welkom bij mijn eerste blog van 2017 en gelijk trap ik af met een nieuwe titel!


Vanaf nu zal ik wellicht wat minder bloggen dan vorig jaar maar dat maakt het niet minder leuk. Ik zal elk seizoen regelmatig posten met leuke foto's en hier en daar een leuk verhaal. 
De frequentie hangt geheel af van het aantal leuke foto's die ik heb geschoten en of ik jullie wat nieuws te vertellen heb.

En aangezien mijn telefoon nu al weer vol stond met leuke kerst en oud en nieuw kiekjes begin ik al weer lekker op tijd ;)








Op eerste kerstdag maakten wij een lange wandeling naar DUMBO, waar Nova een kerstduik kon nemen in de East River. Het was heerlijk weer! En zo'n wandeling vind ik altijd wel lekker met kerst, even lekker eruit en het daarna thuis gezellig maken! 's avonds gingen we gezellig uiteten. 



Ook hier in NY heb ik de tulpen alweer gespot. 


Dit is het uitzicht vanuit onze straat, in de winter wanneer de bomen kaal zijn hebben wij prachtig uitzicht op de Empire State Building. En deze heeft elke avond weer een andere, bijzondere kleur. 


Wandeling in Williamsburg met een lekkere koffie. 




Jaja je ziet het goed! Op oudjaarsdag heb ik mij gewaagd aan het maken van oliebollen en ze waren heerlijk!! Nova hield een oogje in het zeil.
Nova had trouwens een heerlijke dag en avond, want hier in NY is bezit van vuurwerk verboden!
Nova is erg angstig voor vuurwerk en in NL gingen wij dan ook vaak naar een vuurwerkvrije omgeving zodat zij er geen last van had. Wij hebben deze jaarwisseling geen één knal gehoord!! 



Ah daar is hij weer, de mooiste toren van NY wat mij betreft. 




Op nieuwjaarsdag zijn we dan eindelijk een kijkje gaan nemen bij de kerstboom op Rockefeller Plaza! Het was enorm sfeervol allemaal en wat een prachtige boom! Hij is maar liefst 33 meter hoog!


Ik hoop dat jullie ook allemaal fijne feestdagen hebben gehad en ik wens iedereen een gelukkig 2017!

































6 opmerkingen:

  1. Jullie ook een fijn, goed, gezond, en succesvol 2017! Leuke foto's. En de oliebollen zien er heerlijk uit.
    En wat een walhalla, geen vuurwerk, heerlijk! Word hier elk jaar erger helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel goed 2017 gewenst, lekker voor Nova zo zonder vuurwerk en een mooi begin van je nieuwe blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk ook de fijnste, mooiste en beste wensen voor jullie! Wat heerlijk zeg, een vuurwerkverbod. Niet omdat Shunka en Shaely er last van hebben (gelukkig), maar ik heb er zelf gewoon een hekel aan (anders dan de georganiseerde shows natuurlijk) en heel veel andere dieren zijn als de dood voor vuurwerk.
    Succes met de blog in nieuwe stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beste wensen en fijn dat je blijft bloggen. Wat ideaal, een vuurwerk verbod, dat moesten ze in Nederland hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie ook de allerbeste wensen voor 2017!
    Het lijkt me geweldig om met kerst en nieuwjaar in NY te zijn, zo sfeervol. En je ben toch nog een beetje in Nederland met de oliebollen, haha. Mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie ook de beste wensen en een gelukkig&gezond 2017.
    Weer een mooi verslag en foto's leuk de tulpen en oliebollen.
    Toch een beetje het Nederlandse sfeertje..

    BeantwoordenVerwijderen