vrijdag 29 januari 2016

Plog to Brooklyn


Deze laatste weken doe ik het even wat anders, met een Plog, oftewel een Photo Blog van onze laatste dagen in NL :)





Spullen inpakken en meubels klaarzetten voor de stort, nee de stoelen houden wij :)


Ook op kantoor de puntjes op de i, afronden van de boekhouding en opruimen.

Bij het gemeentehuis wat zaken uitleggen. Nog even wachten.

Maandag was het hier 17 graden, even van genieten hoor!

Van alles in huis poetsen voor de grote verhuizing.

1 koffer per persoon, gaan we dat redden? Lijkt me een leuke uitdaging! Wordt vervolgd :)

Kijk vrouwtje ik ben braaf he!



Mijn nichtje Amersenske zorgt goed voor Poeschka!

Vandaag zullen we veel dingen naar de stort wegbrengen en wordt t huis toch echt een beetje ongezellig leeg, maar ja deze tijd is nu eenmaal aangebroken!
Fijn weekend allemaal!






6 opmerkingen:

  1. Leuk, een plog! En de laatste loodjes.... fijn dat er zo goed op Poeschka wordt gezorgd!
    Succes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om jullie zo te volgen! Het lijkt me wel een heel apart gevoel hoor, alles hier zo achterlaten en je huis steeds leger te zien worden. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te zien, sterkte met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nova doet het al goed met haar reisbench! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes/sterkte de aankomende weekjes xx

    BeantwoordenVerwijderen