vrijdag 22 januari 2016

18 days before Brooklyn



Nog maar een paar weken en dan staat ons een grote verhuizing te wachten!



Wij zijn ontzettend blij dat ons huis verkocht is, dat is een zorg minder.

En nu zijn we langzaam aan, maar toch licht gehaast ons lijstje aan het afwerken.
Op de zaak alles goed overdragen, spullen inpakken. Wat gaat er mee? (zo weinig mogelijk) Wat gaat er in de opslag en wat krijgt een enkeltje vuilstort? Inmiddels heb ik al heel wat mensen blij gemaakt met spulletjes het afgelopen jaar, dus langzaam aan begint het hier op te ruimen.

In de laatste week van ons verblijf in Nederland, is het huis echt leeg en zullen we even tijdelijk ergens anders overnachten. Zodat we op de dag van vertrek ook echt klaar zijn met alles.


Onze poes, Poeschka heeft inmiddels al een nieuw verblijf bij mijn broer, schoonzus en kinderen en daar zijn wij heel blij mee. Ze is er nu al een kleine week en het gaat gelukkig goed!
Het is een geruststelling als je weet dat je huisdier op een goede plek terecht komt.

Er zijn nog een aantal dingen die formeel geregeld moeten worden, zoals instanties informeren, lidmaatschappen opzeggen en ook, ons mooie rode autootje terug brengen :(





Deze heb ik nu bijna 3 jaar, een kadootje voor onze trouwdag, hoe lief!! Ik heb er met zoveel plezier in gereden! Ik ga hem echt missen. Maar in verband met het lease contract is het praktischer om hem nu weer in te leveren. Wellicht dat ik in de toekomst wel weer hetzelfde model neem maar voor nu ga ik hem alvast heel erg missen!!

Op de planning voor komende week; De laatste oude spullen naar de stort, de gemeente op de hoogte stellen van onze plannen en nog wat afspraken maken met vrienden. De week daarop wordt t toch echt wel serieus en staat alles in t teken van verhuizen, spullen naar de opslag en het huis leeg achter laten. Ik probeer nog een update te geven van Nova tegen die tijd, want dat wordt geloof ik wel op prijs gesteld ;)



4 opmerkingen:

  1. Ja, uiteraard willen we een update over Nova :-)
    Blijft moeilijk, afscheid nemen van dingen, maar ook van geliefde huisdieren. Gelukkig heeft Poeschka een fijn nieuw huisje gevonden, erg fijn! En je autootje is zo leuk!
    Maar er komen andere leuke dingen voor in de plaats, gelukkig maar.
    En het wordt nu allemaal erg spannend zo vlak voor vertrek.
    Sterkte de komende weken nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh het wordt nu echt spannend zeg, wat zullen jullie druk zijn nu! De laatste loodjes zijn toch ook in zo'n geval wel het zwaarst denk ik. Ik ben ook erg benieuwd hoe het straks met Nova gaat, ik kijk uit naar je update. Succes en sterkte de komende weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat Poeshka een goed huisje gevonden heeft! En het komt nu inderdaad wel heel dichtbij! Veel succes met alles regelen! Ik heb trouwens nog een aantal boeken van jou liggen Ingrid. Zal ik die zolang voor jullie bewaren? Of misschien zitten erbij die je juist graag wil meenemen? Laat maar even weten! Liefs, Charelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ja de dagen gaan tellen nu. Fijn dat Poeschka bij bekenden is ondergebracht, dat geeft een fijn gevoel. Jullie zijn de sneeuwstorm net ontlopen; hopelijk komt er geen tweede als jullie er zijn. Maar ja, aan de andere kant: op een snowboard naar je werk is ook weer eens wat anders :-)

    BeantwoordenVerwijderen