zaterdag 7 oktober 2017

This Brooklyn Fall #1



Herfst? Uhhh Het is hier nog steeds 25 graden, maar goed we beginnen toch maar netjes met de eerste Herfstblog van dit jaar :)


Het is al weer eventjes geleden dus ik zal jullie een weer eens meenemen middels een foto verslag :)





"By Chloe" is een bekend veganistisch restaurantketen in NY. Ik was er nog niet eerder geweest, ik hou niet zo van de "hier moet je geweest zijn" hype. Maar toevallig liep ik er in Williamsburg langs en had ik trek. Het leuke is dat By Chloe een soort snackbar idee uitstraalt. De gerechtjes en drankjes op de kaart klinken allemaal heerlijk. Ik bestelde een smoothie en de medewerkster stelde voor 2 smaken door elkaar te mixen.  Groen en Roze, je ziet t misschien niet goed, maar het was heerlijk!!







Pumpkins tot het je oren uitkomt!! Hier in USA gaan ze helemaal los! En ja, ook ik ben er stiekem wel gek op, de onderste lading heb ik mee naar huis genomen. Havermout, Pumpkin Spice Cream Cheese, een Pumpkin ovengerecht en Pumpkin butter! Deze laatste heeft de structuur van appelmoes, heerlijk door een nagerecht, maar ook een schepje door wokgroenten is echt verrassend!


WHAT HAPPENED
What happened? Nou dit gebeurde er! Hillary was op bezoek bij de boekenwinkel bij ons om de hoek. Een maand eerder verkochten ze tickets voor de signeersessie van haar nieuwe boek "What Happened" Ik las het bericht 's avonds laat, dacht: "oh wat gaaf!!" 's ochtends waren de tickets uitverkocht en had ik dus pech!!
Het plaatje heb ik van internet gevist. 





DAVE & BUSTERS
Natuurlijk heb ik weer wat uitjes met Sprout gehad. Dat blijf ik leuk vinden om te doen.


LEKKER BOWLEN

EEN AVONDJE LITTLE ITALY 


STREET FESTIVAL LITTLE ITALY

Ik pakte afgelopen zondag de fiets naar Williamsburg, waar ik deze Truck zag. Vond t zo'n mooi plaatje.



En als afsluiter een foto met Nova, die op dierendag weer lekker mee naar kantoor mocht in de Uber, de bofkont had een eigen stoel!!

Dat was hem weer! Fijn weekend allemaal!








3 opmerkingen:

  1. Leuk verslag, en wat een zalig weer nog bij jullie, zucht... wij zitten hier al weken volop in de herfst. Amper nazomer gehad.
    Pompoen heb ik niks mee, lijkt me ook niet lekker, maar moet eerlijk zeggen dat ik het nog nooit heb geproefd. Wat de boer niet kent vreet ie niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pompoen zelf smaakt best lekker, licht zoet en notig. heerlijk in blokjes, uit de oven...de meeste seizoensproducten bevatten pumpkin pie spice: dat is weer wat anders, lijkt een beetje op de geur van appeltaart. iets meer kruidnagel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuk blog.
    Wat vliegt de tijd zeg,en herfst en 25 graden zou ik heel goed aan kunnen wennen:)

    BeantwoordenVerwijderen