dinsdag 31 oktober 2017

The Great PuPkin 2017



Happy Halloween allemaal!



Zoals velen al weten heeft Nova afgelopen zaterdag meegedaan met een hondenshow.
Vlak voor Halloween organiseert Fort Greene Park een honden Halloween show. Vorig jaar gingen wij daar voor het eerst heen. Ik had Nova toen niet opgegeven, ik wist niet wat ik kon verwachten en of Nova het prettig zou vinden.
Na vorig jaar wist ik; hier gaan wij volgend jaar aan mee doen!!



ONDERTUSSEN BIJ DE BUREN OP DE TRAP


WAT EEN PUBLIEK HE!!



Ook dit jaar werd het weer grootst gevierd! In totaal waren er 123 deelnemers!
De locatie is ook erg mooi. In ons park heb je 3 grote trapopgangen van in totaal 99 treden wat goed kan functioneren als tribune en onderaan is het podium.
Het was deze dag prachtig weer, zonnig en 19 graden, perfect.



ZENUWEN SLAAN TOE

WACHTEN IN DE RIJ WIJ ZIJN NR 7!

KIJKEN NAAR DE ANDERE HONDJES

Ik was behoorlijk op tijd met opgeven en hierdoor mochten wij als eerste beginnen. Dat vond ik nog wel een beetje heftig dus mocht ik ook nr 7 kiezen, prima!!

Ik heb lang na lopen denken over een kostuum. Natuurlijk kan je diverse kant en klare kostuums online vinden, maar ik wilde zelf creatief aan de slag.
Ik heb lang zitten denken aan de Disneyfilm "UP" en dan een bosje balonnen om Nova haar middel te wikkelen. Maar ik had toch mijn twijfels. Ik wilde ook iets waar Nova niet teveel last van zou krijgen.



B.Y.O. BAGS

Al snel kwam ik op het idee iets met plastic tasjes te doen.
Mede omdat dit toch een veel besproken onderwerp is, al die plastic tasjes die je overal krijgt in de winkels. Hier zijn ze nog niet zover dat je 10 cent moet betalen voor een tasje en in plaats daarvan krijg je bij haast elk pakje boter wat je koopt 2 tasjes. Absurd natuurlijk en daarom wilde ik mensen erop wijzen om hun eigen tas mee te nemen naar de winkel.
"Bring your Own Bags" stond er op Nova haar shirt en ze had een rokje aan van al onze verzamelde tasjes. ( BYO Bag is een bekende quote hier in NY)

Ik heb behoorlijk wat kiekjes van Nova gemaakt tijdens het wachten, maar foto's maken van andere hondjes ging wat lastig met Nova erbij. Dus die heb ik voornamelijk opgezocht online. Hieronder vind je een leuke compilatie.





Dit was de winnaar: het kleine hondje zat in een de voorkant van de rupsmobiel, prachtig gemaakt. Hij werd er later uit getild en had een vlinder pakje aan. (van rups naar vlinder)
Deze mensen hebben vorig jaar ook gewonnen, een stel creatieve mensen!!

EEN HAAI!!

DEZE HELDERZIENDE KREEG DE 2E PRIJS.

DE SIMPELSTE PAKJES ZIJN VAAK OOK HET SCHATTIGST


















BBQ

Ik heb er net als vorig jaar van genoten en ook Nova vond het oprecht heel leuk. Dat kan ik zien aan haar, ze is dan heel ontspannen en nieuwsgierig. We zijn daarna moe en voldaan naar huis gegaan. Geen plekje in de top 10 maar wel een dingetje van onze bucketlist af ;)

Ik wilde nog even wachten op wat professionele foto's waarvan ik weet dat ze gemaakt zijn, maar die houden jullie tegoed van mij. Nu het vandaag Halloween is wilde ik er ook niet mee wachten!
















 Happy Halloween!!

4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk is dit en wat een mooi thema heb je gekozen. Happy Halloween!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en voor mijn zijn jullie nr 1 wat een goed bedacht thema had je gekozen.
    En zo te zien genoot Nova ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig om te zien wat jullie maar ook andere er voor gedaan hebben, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk verslag is het geworden. Vond jullie thema goed gekozen. En die rups/vlinder, wel erg mooi hoor. Wat een leuke happening is dit toch, vind dat je ook op de foto's goed ziet dat Nova er erg van geniet!

    BeantwoordenVerwijderen