vrijdag 25 augustus 2017

This Brooklyn Summer #6




Afgelopen week heb ik niet bijster veel foto's gemaakt en is er ook niet veel bijzonders gebeurt. 

Maar ik plaats de foto's toch maar even, dan kan ik volgende week met een schone lei beginnen en wel met een heel leuk onderwerp. Maar dat zal ik straks vertellen!




Toen mijn neefje hier op bezoek was zag ik dat hij veel met zijn oortjes in liep, om de drukte een beetje tegen te houden. Hier was ik onderweg naar een afspraak en moest ik voor de zoveelste keer over Times Square lopen. Dat doe ik niet voor de lol. Ideaal; Muziek op en zo had ik veel minder last van de drukte. Dankjewel Yorick!




Ik probeer elke zaterdag trouw naar de yoga te gaan in het park al krijg ik steeds meer tegenzin. De yoga is niet wat ik gewend was uit NL, maar echt een pittige work out, ik kom er soms duizelig en gebroken vandaan. Maar ik geef niet op. Al kan ik de docenten soms vervloeken. Aankomende zaterdag is er een nieuwe docent dus ik ga toch maar weer ;) 





Pizza van Graziella's, gewoon bij ons om de hoek. Wat mij betreft het allerbeste Italiaanse restaurant in NY. 




Nieuwe smaken van Lays, ik vind dat altijd leuk om op de foto te zetten. En om te testen ;) 
Fried Green Tomato en Crispy Taco. De linker hebben we al geprobeerd, was best pittig!




Deze Volvo stond bij ons in de straat, zo leuk met dat surfboard erboven. Mooi plaatje. 



BROOKLYN ICE CREAM FACTORY



Gisteren ging ik een ijsje eten met Sprout bij the Brooklyn Ice Cream Factory. 
Deze zit in een oud havenhuisje naast de Brooklyn Bridge.
Het was een heerlijke zomerse avond. Ja hier in NY hebben we een goede zomer, vanaf juni is het bijna non stop warm, met hier en daar regen, maar altijd 25 graden of warmer. Heerlijk. 









Ook hadden we een kleine calamiteit doordat een deelnemer de weg kwijt was geraakt. Gelukkig werd hij geholpen door de politie en die bracht hem naar de plaats van bestemming :) Ik vond het er zo leuk uitzien dat ik vroeg of ik even een foto mocht maken. 


BROOKLYN BRIDGE PARK

Wat een mooi uitzicht he? Hier zie je Lower Manhattan. Het pyramide achtige witte gebouw bevindt zich aan het begin van Wall Street, precies daarachter zit ons kantoor.

Zo en dat waren alle foto's van afgelopen dagen. 
Vrijdag, als jullie dit lezen, ga ik naar kantoor en daarna; hebben wij een weekje vrij!!
Wij vertrekken zondag naar Philadelphia. We hebben daar een Airbnb gehuurd, we gaan er lekker chillen en de stad verkennen. Natuurlijk gaat Nova met ons mee. Ik heb er ontzettend veel zin in en zal natuurlijk een hoop foto's maken. 

Fijn weekend allemaal!!

1 opmerking:

  1. Wat gezellig een weekje weg.
    En wat leuk naar Philadelphia zijn wij ook geweest op onze reis van NY naar Florida super leuk.
    Ben benieuwd naar je volgende blog😉

    BeantwoordenVerwijderen