donderdag 3 augustus 2017

This Brooklyn Summer #4




Welkom bij een nieuwe zomerblog :)







Afgelopen week ontvingen wij een pakje uit Nederland! Dat vind ik altijd zo leuk! Het was een pakje van mijn broer, schoonzus en kinderen. Met tekeningen door de kinderen gemaakt, drop, stroopwafels, andere lekkernijen EN een frisbee voor Nova! Nova is gek op speelgoed ( heeft al 3 manden vol) en deze frisbee is voorlopig favoriet!


Ook stuurde ze bedankjes mee van het 25 jarig huwelijksfeest van mn andere broer en schoonzus. Zo leuk!
Hoe leuk het ook is om in USA te wonen, soms is het best zuur dat je niet overal meer bij kan zijn. Gelukkig komt deze broer volgende week een paar dagen naar NY met het hele gezin!



Deze foto nam ik tijdens een taxirit. Het was buiten zo'n 35 graden en dus warm! Blijkbaar was er geen airconditioning achterin de auto en dus had deze chauffeur een handige oplossing bedacht ( de buis zat bevestigd aan de airco voorin de auto) 



Tijdens een lunch in de stad zagen wij Mini Dutch Pancakes op de kaart. Dat klonk interessant. Het bleken poffertjes!! En ze smaakten ook echt naar poffertjes! Geniet momentje!



Ik heb de laatste tijd steeds meer last van mijn buik (story of my life helaas) En ik ben dus het en één en ander aan het proberen. Zo eet ik al een bijna jaar geen roomijs/ milkshakes meer. En wat een geluk! Bij de Ben & Jerry's winkel verkopen ze Vegan ijs! De basis is amandelmelk, verder zit er caramel in, te lekker!!



Ik probeer per week een aantal keren te sporten. Ik vind het leuk om te hardlopen, dat combineer ik dan vaak met een workout in het park. Eerst ren ik 99 treden op om op de volgende plek uit te komen en zoals je ziet ben ik niet de enige ;) Vanaf hier heb je prachtig uitzicht op Manhattan, tijdens de zonsondergang. ( Je ziet in de verte the Freedom Tower- World Trade Center) 




Zaterdags plak ik er dan nog een yoga lesje aan vast, deze worden gratis gegeven in het park. Het is een actieve vorm van yoga en ik verbrand er zelfs meer calorieën mee dan met hardlopen!




En als je dan beiden aan het hardlopen bent vergeet er altijd wel iemand de sleutel ;) Dus moest ik wachten om binnen te komen. 



Zondag ben ik lekker even naar het strand geweest. Ik stap altijd uit in de Russische wijk en kom dan altijd langs dit kraampje. Hier verkopen ze heerlijke gevulde broodjes, ik nam er een paar mee naar huis. 





Maandagavond ging ik met Sprout naar Riverside Park in de Upper West Side. 
We hadden tassen vol eten en drinken en hebben daar heerlijk een paar uur gezeten en spelletjes gespeeld.  Met bovenstaande dame begin ik een klik te krijgen, ik hou van de uitdaging in het werk, de pittige momenten etc. Love my job! 






Op deze foto zie je de George Washington Bridge. Een keer wat anders dan de Brooklyn Bridge ;) 



Gisteren gingen Maxim en ik naar een optreden van London Grammar in Greenpoint Brooklyn. Mocht je het nog niet kennen zoek het dan eens op, het is prachtige muziek!

Zo dat was me het blogje wel weer! Tot de volgende keer!



3 opmerkingen: