donderdag 27 april 2017

This Brooklyn Spring #4



Ik heb voor jullie weer een afwisselende verzameling van foto's van de afgelopen weken ;) 


Bovenstaande; Ja ook hier in Amerika verkopen ze stroopwafels ;) Ik heb zelfs de originele gezien van Daelmans, maar vorige week spotte ik deze. En aangezien ik trek had, testte ik hem uit. Prima wafel, ook al is ie in Canada gemaakt ;) 



Kennen jullie het programma Sharktank? In dit tv programma zoeken bedrijven een investeerder. De bedenkers van Scrub Daddy zijn hiermee bekend geworden. Ook deze heb ik uiteraard getest. Het zijn heel bijzondere sponsjes. Bij warm water wordt het scrub gedeelte heel zacht en buigzaam. Met koud water wordt hij heel hard voor het hardnekkige vuil. 




Wij hebben nu iets ontdekt!! Ja en ook getest haha. Dit zijn Macho fries. Je kan ze eten bij Bareburgers, wat ook nog eens een heerlijk burger restaurant is.  In de schaal zit: friet, kaas, guacamole en chipotle saus. Smullen!!



Tijd voor Nova om weer eens naar kantoor te gaan ;)
We proberen haar 1 keer in de week mee te nemen. Tegenwoordig voelt ze zich zo vrij dat ze bij andere mensen het kantoor in loopt, of mee gaat lunchen. Gelukkig vindt iedereen het prima. 

TUSSENDOOR EVEN WANDELEN.

EN DAARNA GENIETEN VAN ONZE MOOIE TUIN


WINTERVACHTJE






Ja ik ga nog steeds op stap met Sprout, mijn vrijwilligerswerk. Afgelopen weken hebben we weer een aantal leuke uitstapjes gehad, zoals hierboven, The Flowershow in Macy's. Op de kinderafdeling waren allemaal leuke spelletjes, met altijd prijs. Zo heerlijk om ze te zien genieten!


JONGEN RECHTS: " INGRID IS HET ERG ALS IK OVER DE STOEP HUPPEL? IK BEN NAMELIJK AUTISTISCH"

NEE JOH, DOE MAAR LEKKER



En vorige week gingen we naar Earthday Celebration. 
Er was een schoolbus, waar je proefjes mocht doen met de microscoop. Super interessant natuurlijk!


ONS PAASONTBIJT, HET WAS LEKKER WEER DUS WE ZATEN BUITEN


VERJAARDAGSTOETJE ;)

Ik wens jullie allemaal een fijne Koningsdag!! Wij hebben onze werknemers al een beetje uitgelegd hoe het er aan toe gaat met koningsdag inclusief toiletpot gooien ;) 



2 opmerkingen: