zondag 16 april 2017

This Brooklyn Spring #3



Afgelopen zaterdag heb ik de fotocamera meegenomen naar het park.


Op Zaterdag ochtend is het altijd een drukte van jewelste in het park. Tot 9 uur 's ochtends mogen de honden los lopen en vooral in het weekend trekt dat veel baasjes met hun viervoeters.
Deze ochtend was het nog extra leuk want de locale dierenorganisaties trakteerden op koffie en donuts! ( En hondenkoekjes uiteraard)






Zoals je ziet lopen er een hoop hondjes lekker door elkaar.
Ik denk dat in de weekenden wel 100 hondjes lopen in de ochtend. Doordeweeks ongeveer de helft.
Je kan je voorstellen dat Nova ondertussen een hoop vriendjes en vriendinnetjes heeft gemaakt.
Soms is het niet wederzijds, want Nova is van nature wat eenkennig.



EVEN DE KOEKJES IN DE GATEN HOUDEN

KOEKJE?


Fort Greene is echt dog paradise. Veel hondjes en veel soorten. Veel eigenaren kiezen voor een
"rescue" een asielhondje dus. En dan zie je ook die meest interessante kruisingen voorbij lopen. Maar zoals je hierboven ziet, ook veel rashondjes, zoals de Corgi. Ook Australian Shepherds zie je veel.
Tollers (Nova) zijn vrij uniek! Hier in Fort Greene loopt er nog eentje, maar verder denkt iedereen nog steeds dat Nova ook een kruising is ;)

















ALS JE JE HOND LAAT TRIMMEN WORDT HIJ VAAK GEWOON GESCHOREN. LEKKER ZOMERS.









Op zaterdag maak ik na de wandeling altijd even een kleine ronde over de naastgelegen biologische markt.  Het brood is hier altijd heerlijk! Maar ook veel fruit en groenten.












Ik wens jullie allemaal fijne paasdagen!!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk al die honden! En ik zie Fuji appels, mijn favoriet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beestenboel :)!! Erg leuk, ook nog hele fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen