woensdag 1 december 2021

Winter is coming


Hallo allemaal, 

Hopelijk gaat alles goed met jullie. 

Wat ontzettend vervelend om te horen dat het nu weer zo slecht gaat in Nederland met de Covid Cijfers. 

Helaas zullen we allemaal weer wat meer op moeten opletten. 

Bovenstaande foto van Maple zegt genoeg haha.


Na de Halloween gekte kon New York zich opmaken voor Thanksgiving. Ik vind deze periode altijd zo gezellig!

Al kan ik me goed herinneren dat ik me vorig jaar erg slecht voelde. We waren toen net Nova verloren en alles kon me gestolen worden. Thanksgiving konden we toen ook niet vieren ivm het virus en dus was het een heel andere dag dan hoe het hoort te zijn.

Gelukkig gaat het nu weer wat beter met ons en brengt Maple een hoop gezelligheid en vreugde in huis!

EN WE KONDEN NA EEN JAAR AFWEZIGHEID OOK WEER GEZELLIG BIJ ONZE VRIENDEN THANKSGIVING VIEREN



Ik vond nog wat oude foto's van vorig jaar die ik nog niet had gedeeld hier. Beginnende met deze hysterische huurauto.

Vorig jaar rond deze tijd gingen we namelijk een weekendje naar het noorden van New York om de fokker van Maple te bezoeken. We sliepen in een boerendorpje in een kneuterige Bed & Breakfast en we waanden ons in "Little house on the Prairie" en dat allemaal 2 dagen voor de bekende verkiezingen. Alles in het dorp en omstreken was Pro Trump. 





Het was een heel bijzondere ervaring, ook al waren we toen nog zo verdrietig kijken we er nu met een lach op terug. Nog een maandje en dan wordt Maple alweer 1, de tijd vliegt. 


Nieuwe adresjes ontdekken.

Afgelopen weken ben ik in mijn vrije tijd vooral druk met schrijven van de stedengids. 

Mocht je het nog niet hebben gelezen, ik ben de nieuwe auteur voor de New York stedengids van Time to Momo. 

Als alles goed gaat ligt de nieuwe gids eind voorjaar in de winkels. 


OOK ZEKER EEN LEUK ADRESJE: POMMES FRITES, PATAT MET DE DUTCH GIRLS


Afgelopen maand heb ik voornamelijk alle teksten geschreven van de circa 250 locaties die in de gids komen. Vierkante ogen krijg je er wel van! Maar het is erg leuk om me wat meer te verdiepen in alle wijken en interessante adressen en geschiedenis.

Ook schrijf ik daar maandelijks een blog die je hier kunt lezen.

Hier nog wat foto's van de afgelopen dagen!


    JAJA, EINDELIJK HEB IK NA BIJNA 6 JAAR EEN FIETS! EN MAPLE KAN OOK MEE ACHTEROP. GRAPPIG FEITJE; IK HEB DE NEDERLANDSE FIETS OVERGEKOCHT VAN EEN NEDERLANDSE VROUW :)


ZE SCHROK ZICH EEN HOEDJE


MAPLE TUSSEN DE MAPLE BLAADJES



IDEAAL ZO'N MINI TOLLER, ZE PAST PERFECT IN DE WASBAK


ALTIJD NIEUWSGIERIG



HIER WAS STORM OP KOMST, MAAR WAT EEN PRACHTIG PLAATJE HE



MAPLE OP WALL STREET, WE PROBEREN WEER RUSTIG AAN NAAR KANTOOR TE GAAN



MAPLE BIJ DE NYC MARATHON :)


Dat was het weer voor deze keer. Ik wens jullie een fijne december maand. Blijf gezond!





3 opmerkingen:

  1. Heerlijk blog met al die foto's van Maple. De foto van haar op de rotsen voor de skyline van NY is posterwaardig. Leuke job heb je. Geniet van de komende feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijd vliegt voorbij! Erg leuk om de mooie foto's van Maple te zien en te lezen hoe het gaat. Ook een blik geworpen op de blogs van Momo, gaaf hoor!!
    Alvast goede feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die foto van Maple met de skyline op de achtergrond. En jeetje, alweer bijna een jaar, wat gaat de tijd toch snel!
    Fijn dat jullie weer Thanksgiving met de oude buurtjes (toch?) konden vieren.
    En wat een topjob heb je toch, zo leuk!
    En balen weer ja, die hoge cijfers en weer strengere maatregelen. Of we er nooit vanaf komen.
    Maar ja, moet er maar weer mee dealen.
    Fijne feestdagen alvast!

    BeantwoordenVerwijderen