zondag 31 oktober 2021

Herfst in Brooklyn





Hoi lieve mensen, 

Is het bij jullie ook al van dat herfstige weer? 

De herfst in NY is eigenlijk wel mijn favoriete seizoen. Het kan hier nog lekker warm zijn, maar ook echt sweater weather, oftewel van dat zachte weer, waarbij een lekkere trui voldoende is. 

Heerlijk knus dus, in combinatie met alle mooie stoepen in verband met Halloween. 


LUNCH BIJ BUTCHERS DAUGHTER

Verder ben ik lekker bezig en verveel ik me niet. 

In mijn vrije tijd ben ik namelijk begonnen als auteur voor Time to Momo.

Time to Momo is een Nederlandse uitgever van stedengidsen en werkt samen met locals over de hele wereld. Omdat locals de leukste adressen kennen in hun stad, zijn zij de juiste persoon om tips aan te vragen en zo ben ik begonnen aan het herschrijven de de huidige stedengids voor New York!

De gids bevat 6 routes, die ik behoorlijk op schop neem en er mijn eigen invulling aan geef. 


NIEUWE PLEKKEN ONTDEKKEN



KLASSIEK SOHO 


BROOKLYN HEIGHTS ZAL NU OOK IN DE GIDS KOMEN


LITTLE ITALY MAG JE NIET OVERSLAAN


MIJN FAVORIETE UITZICHT KAN OOK NIET ONTBREKEN


En zo heb ik in de zomer méér dan 100 km door de stad gelopen, van Wall street tot aan Harlem, om de leukste adresjes te bezoeken en er een uitdagende route van te maken! Natuurlijk zal ik Brooklyn niet vergeten mee te nemen en zal ik de lezers een hele hoop nieuwe plekken laten zien. 



MOOI WTC

AUTHENTIEKE DINERS  ALL OVER THE CITY


HET UITZICHT VANUIT BROOKLYN IS TOCH HET MOOIST


WILLIAMSBURG IS OP ELKE STRAATHOEK BIJZONDER


EEN HEEL NIEUW PARK ONTDEKT


Het is ontzettend leuk werk en vooral ook na zo'n rotperiode met de lockdown van vorig jaar. Ik kon weer even lekker genieten van de stad en de toerist uithangen. 

Los van de stedengids, die hopelijk midden 2022 in de winkels ligt, schrijf ik ook elke maand een blog met leuke tips over de stad New York. Dus als je meer blogs van mij wil lezen, neem dan zeker even een kijkje bij Time to Momo

Hier nog wat sfeerfoto's van het mooie Brooklyn in Halloween vibes en een knuffel van vlinder Maple. 














2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke tijdsbesteding en zeker weten dat die nieuwe routes de moeite waard gaan worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk om te doen zeg! En ook echt wat voor jou. De gids komt voor mij net even te laat uit maar ga komend weekend de website even lekker uitpluizen en lezen.

    BeantwoordenVerwijderen