donderdag 14 januari 2021

New Year in Brooklyn








Voor iedereen de allerbeste wensen!

Poeh dat was mij het jaartje wel....

Ook al was ik blij dat het jaar voorbij was, had ik er ook moeite mee om het achter mij te laten. 

Alsof ik Nova ook achterliet. Rouwen is complex en gaat soms erg diep. Gevoelens van enorm gemis, maar ook vaak veel schuldgevoelens. Dat je toch door moet met leven en weer rustig aan je leven oppakt. 

Logisch, maar ook erg moeilijk. 


   WIJ ZIJN NIET DE ENIGE DIE NOVA MISSEN , EEN TEKENING VAN GIJSJE.


Wij wisten al vrij snel dat we niet lang zonder hond zouden kunnen en dat is een gevoel dat je niet zomaar weg kunt stoppen. 

We hebben het geluk gehad vrij snel een goede fokker te vinden die ons verder kon helpen en die ons op de lijst kon zetten voor een Toller pup. Wij hadden na het overlijden van Nova nog wel even wat tijd nodig om tot onszelf te komen, maar qua timing is het nu allemaal perfect. 


DEMI EN HAAR 7 PUPS


En nu is het zover, de pups zijn in de laatste week van December geboren! Over 6 weken kunnen wij een meisje uit dit nest ophalen! Dat is dan eind Februari en dan zijn wij er ook helemaal klaar voor!



Ik hoor jullie denken... een pup? Is dat nou wel slim op 23 hoog? 


ONS MOOIE APPARTEMENT ( HET ZILVERKLEURIGE GEBOUW) 


Nee, dat lijkt ons niet, maar ook daar hadden we al langer over nagedacht. We gaan namelijk binnenkort verhuizen!!

Na 3 jaar in dit geweldige appartement gewoond te hebben is het tijd voor wat anders. We hebben het hier  ontzettend naar ons zin gehad, hebben het meest fantastische uitzicht wat je maar kunt bedenken! Maar het is ook intens. We zitten altijd in de drukte aangezien we in Downtown Brooklyn wonen. 

We zochten dus naar wat meer rust en weer even met de voetjes op de grond. 

Alsof Nova hier ook weer met ons meekeek, vonden wel al vrij snel een prachtige woning! Een woning met balkon en grote tuin. In een ( voor NYC ) rustige straat. Ideaal voor als je een pup verwacht, maar ook heerlijk als je zo lang 23 hoog hebt gewoond! We kijken er enorm naar uit!

Daar lezen jullie snel meer over!

Hier nog wat foto's van afgelopen weken; 


    TJA OOK IK MOEST ER AAN GELOVEN, MIJN EERSTE COVID TEST. GELUKKIG WAS ER NIETS AAN DE HAND. IN ELKE WIJK ZIJN ER MEERDERE TEST LOCATIES EN BINNEN EEN UURTJE BEN JE VAAK WEL GEHOLPEN. DE UITSLAG VOLGT OP DIT MOMENT NA ONGEVEER 2 DAGEN.

EVEN TOERISTJE SPELEN. DIT IS VLAK BIJ WALL STREET WAAR IK NOG 1 KEER PER MAAND DE POST OP HAAL. VERDER MAKEN WIJ OOK GEEN ONNODIGE UITSTAPJES NAAR DE STAD. 


MET KERST HEBBEN WIJ HIER BUITEN ONDER DE HEATER GEGETEN :) HET TOCHTTE WEL EEN BEETJE MET 2 GRADEN


UITERAARD WEER VERSE OLIEBOLLEN EN APPELFLAPPEN GEBAKKEN OP OUDJAARSDAG


IK WAS TOCH WEL EVEN IN DE WAR TOEN IK DIT ZAG IN DE WHOLEFOODS.
NEE DIT IS NIET MAXIM. 


GROETJES!

6 opmerkingen:

  1. Begrijp je helemaal, bij mij ook dubbele gevoelens maar toch overheerste het gevoel dat ik blij was dat 2020 achter me lag. En heel herkenbaar qua rouw... Zit er nu natuurlijk middenin.
    Heel verstandig om voor een nieuwe hond te gaan, Nova blijft in jullie harten, maar daar is ruimte genoeg voor een andere hond. En fijn dat de timing zo goed loopt m.b.t. verhuizing, alsof dat zo moet zijn.
    Ben benieuwd naar de pup, en naar de nieuwe woning. Succes met alles! Had graag een kijkje komen nemen maar helaas... Voorlopig even niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie ook de beste wensen en hoop dat het een mooi jaar wordt met een nieuw hondekind in jullie leven. Jullie nieuwe woning klinkt super, ben heel benieuwd. Genoeg om naar uit te kijken en ik kijk graag mee via je blog. Succes met de verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een jaar 2020, vorig jaar om deze tijd was ik samen met Chantal in NY en hebben wij met jou samen nog een geweldige mooie ochtendwandeling gemaakt en een super pizza gegeten, zoveel gebeurd na die tijd maar de mooie herinnering aan die tijd blijft.Wat ben ik ontzettend blij om te lezen dat jullie een pup krijgen en met die pup een nieuwe mooie tijd gaan maken op een nieuwe stek! Heel veel succes en ik kijk uit naar het volgende blog, liefs, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zag de herinnering boven komen bij Facebook, was een hele leuke dag!

      Verwijderen