dinsdag 4 augustus 2020

Nova wil ook wat zeggen




Hoi allemaal, leuk dat jullie allemaal meelezen.






Ik woon nu alweer 4,5 jaar in NY en ik ben inmiddels alweer 11!

Soms vragen mensen aan mij of ik nog een puppy ben, zo goed zie ik eruit!
Ik kan soms ook lopen als een oude dame hoor, dat komt door mn artrose, maar als ik een lekkere hotdog op straat zie liggen ben ik er als de kippen bij!

Ook wordt ik vaak Lassie genoemd : "Yo Lassie what's up?!" zeggen ze dan.



Afgelopen mei zijn we lekker op vakantie geweest naar de Catskills en dat was zo fijn! Mijn baasjes nemen mij ook vaak mee naar het strand hier in Brooklyn. Gelukkig kan ik dus nog vaak genoeg genieten van een zwempartij, want dat is toch wel echt mijn hobby!
En ik heb gehoord dat we in September nog eens 2 weken naar de Catskills gaan, yes!




Mijn baasjes knuffelen de laatste tijd extra veel met mij. Eerst kwam dat omdat ze iets voelden in mijn nek. Een paar dagen later hoorden ze van die dierenarts dat het niet zo goed nieuws was en knuffelen ze me nog veel meer dan anders, wordt er soms gek van!

De dierenarts heeft gezegd dat het Lymfeklierkanker is, ik snap er niets van want ik voel mij prima.
We gaan dit dus tot de bodem uitzoeken.







Toen we het slechte nieuws hoorde was er ook wat gedoe bij ons in het gebouw. De liften werkten niet naar behoren! Ik moest soms wel 8 uur wachten tot ik weer mocht plassen!
Op een avond deden ze het helemaal niet! We moesten toen 23 verdiepingen omhoog lopen!
Ik was daar niet blij mee natuurlijk. Maarja ik wilde ook wel graag weer naar huis. We deden het rustig aan en namen veel pauzes. Ook dit kan ik aan!!

Deze week ga ik naar speciaal ziekenhuis voor zieke hondjes, daar gaan ze het allemaal even goed uitzoeken. Helaas kunnen de baasjes niet mee naar binnen en moet ik ze op de stoep achterlaten, dat komt door de Corona.  Ik vind bezoekjes aan de dierenarts altijd heel gezellig dus daar zie ik gelukkig niet zo tegenop.
Ik hou jullie op de hoogte!




7 opmerkingen:

  1. Oh wat een akelig bericht. Heel veel sterkte en ik duim mijn duimen kapot voor je. Hoop snel op een bericht 🐶

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Nova, je ziet er inderdaad nog uit als jonge pupper! Ik vind het moedig van je dat je 23 verdiepingen omhoog bent gelopen. Ik had beneden denk ik onder een hot dog kraam geslapen. Sterkte bij de dierenarts...oh ja... en je baasjes gaan je daarvoor en daarna nog veeeeeel meer knuffelen. Ik hoorde dat de Catskills prachtig zijn. Mijn baasjes hebben mij daar niet mee naar toegenomen, dus je boft maar. Lieve Nova, een lik en snuffel van mij en een knuffel van mijn baasjes voor jou en jouw lieve baasjes. �� Lexie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Nova, Gelukkig zie je er super jong uit voor je leeftijd en dat helpt vast mee om zo lang mogelijk te blijven leven en een hele oude hond te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een kanjer Nova, en ontzettend lief. Ik ga duimen voor je dat je baasjes nog wat langer van je kunnen genieten, en je nog heel vaak kunnen knuffelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Nova, heel veel sterkte de komende tijd...wij duimen voor je! Geniet van alle leuke dingen zoveel mogelijk, dikke knuffel en een pootje van Alex��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je heel dapper dat je alleen naar de dokter gaat! Ik ben laatst ook alleen geweest. Ik kreeg wel een lekker brokje van de assistente omdat ik lief was geweest! Pootje van Jive en ook van mijn baasje en broer Juno

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou nova mega veel sterkte en jij bent een topper

    BeantwoordenVerwijderen