zondag 7 oktober 2018

This Brooklyn Fall #1



De herfst is aangebroken, maar het is hier nog steeds prachtig weer!
Vandaag tikken we de 28 graden aan en ik geniet er van.






Nadat mijn broer op bezoek was in NY ( zie vorige blog) was ik druk met inpakken, want een paar dagen later vertrok ik voor een familiebezoek naar NL!
Het was een erg drukke week, volgepland met bezoekjes aan familie en vrienden in het zuiden, midden en noorden van het land.
Hier een korte foto samenvatting :)



KLOMPJES VAN TOEN MIJN BROER NOG KLEIN WAS


MIJN BROER EN ZIJN GEZIN ZIJN PAS VERHUISD NAAR EEN PRACHTIG HUIS IN FRIESLAND, WAT EEN VERSCHIL MET WAAR WIJ WONEN, MAAR OOK ZO PRACHTIG!!








FIETSEN FIETSEN FIETSEN

UITZICHT VANUIT ONS KANTOOR IN EINDHOVEN, OOK NIET SLECHT TOCH?


HET DORP WAAR IK BEN OPGEGROEID: BAARN


Na een week was het weer tijd om naar huis te gaan en natuurlijk is dat heerlijk om weer thuis te zijn!! Toch vind ik het altijd wel pittig zo'n reisje, Jetlag in NL, en een weekje later wéér een jetlag. Ik moest er echt even van bijkomen.
We besloten dat we ook nog samen graag even een weekje ertussen uit willen en dat gaan we dan ook komende week doen, lekker een weekje naar Cape Cod!

Hieronder nog een paar foto's van afgelopen week.



DE ZONSONDERGANGEN BLIJVEN FANTASTISCH


ER ZIJN WEER DENNENAPPELTJES EN DIE MOETEN MEE NAAR HUIS


DOWNTOWN MANHATTAN


S AVONDS KUNNEN WE NOG HEERLIJK ZITTEN OP ONS BALKON

DE TOILET BIJ MIJN FYSIO, HELEMAAL KLAAR VOOR HALLOWEEN

DIERENDAG, ZE VIEREN DAT HIER NIET, MAARJA NOVA IS NEDERLANDS DUS ZE KREEG TOCH EEN CADEAUTJE


 LEKKER WANDELEN EN ZWEMMEN IN PROSPECT PARK


DIT WEEKEND HEB IK WEER EENS APPELTAART GEBAKKEN



GISTEREN GINGEN WE NAAR DE EERSTE WEDSTRIJD VAN HET IJSHOCKEY SEIZOEN, NY ISLANDERS TEGEN NASHVILLE PREDITORS.

Fijne zondag allemaal!












2 opmerkingen:

  1. Wat leuk weer ff naar Nederland maar snap dat de week dan vol zit met allemaal leuke afspraken.
    Dan is een weekje maar kort he.
    En fijn dat het nog zon lekker weer is,wij klagen hier ook niet.
    Weer een leuke blog met mooie foto’s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi blog met een stukje Nederland en NY en Nova :). Heel veel plezier op Cape Cod, nu al benieuwd naar de fotos. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen