zaterdag 9 december 2017

This Brooklyn Fall #5




Welkom bij een nieuwe blog, is het bij jullie ook zo koud? :)

Ik heb weer een verzameling foto's, foto's met en zonder verhaal.
Kijk lekker mee!


Ik zei het laatst nog tegen iemand, de zon schijnt hier toch wel erg veel! En dan kun je zulke mooie foto's maken, zoals hierboven! Dit is een straat achter ons.

KNAPPE NOOFSTER

Maar ook deze foto mag er zijn :)
We gingen lekker met Nova wandelen naar DUMBO, ook weer een heerlijke zonnige dag! Oh wacht, het was dezelfde dag haha!

LEKKER ZWEMMEN IN DE EAST RIVER.  WAT EIGENLIJK NIET MAG FOEI.
KIJK DIE MENSEN NOU EEN SELFIE MAKEN, PFFFF TOERISTEN ; )





Nee je ziet hier geen verfwinkel, maar allemaal geurkaarsen van Yankee Candle.
Een vriendin van mij informeerde mij over een leuke pop-up winkel Op Broadway, met één van mijn favoriete dingen: geurkaarsen!!
In veel Amerikaanse steden bevindt zich een YC winkel, maar in NY niet, dus ik wilde er graag even kijken. Ook werd deze special edition kaars verkocht.
Ik heb er lekker rondgelopen en werd door Maxim alvast getrakteerd omdat het bijna kerst is :)






Vorige week gingen wij eten bij Bareburgers, één van mijn favoriete Burger restaurants.
Hier verkopen ze sinds kort the Impossible Burger. De burger lijkt behoorlijk veel op een echte rundvlees hamburger maar is dus vegetarisch!! Nu eten wij regelmatig vegetarische burgers en ik ken ook de producten van Vegetarische Slager ( hier helaas niet te koop) maar dit is daarmee niet te vergelijken.
Nee je hebt hierbij echt het idee dat je een sappige burger eet, die je zelfs medium kan laten bakken net als echt rundvlees.
Het was echt heel lekker!

En dan nu door naar een verzameling random foto's :)

THANKSGIVING AFTER PARTY, ALLE LEFT OVERS OPETEN EN NOVA MAG MEEHELPEN MET HAAR EIGEN BORDJE



NAAR NY ISLANDERS MET SPROUT
HA! STROOPWAFELS TE KOOP BIJ TRADER JOES, HEERLIJK!!

OMG....

ERGENS ONDERWEG: COLUMBUS CIRCLE
PRACHTIG GEBOUW WAAR IK NOG NIET EERDER LANGS WAS GELOPEN: NEW YORK PHILHARMONIC


YES, DIT JAAR HEBBEN WE EEN KERSTBOOM!


Dat was hem weer!
Hebben jullie de kerstboom al staan?
Groetjes en een fijn weekend!




5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's. Nova is zo geweldig, wat een schat.
    Nee we hebben het niet koud, net aangekomen voor 3 maanden Florida 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's weer. En ja hier ook koud, snak al naar lente 😉
    Wat staat Nova er mooi op. En gek toch dat er geen YC winkel in NY zelf zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze week een oppashond, de labrador van mijn ouders die een weekje naar de zon zijn om de kou te ontlopen,erg gezellig hoor zo'n hond behalve met het uitlaten tijdens de winterse buien :( Ondanks de kou een hele fijne december maand en dat gezien de leuke fotos vast lukken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als het hondje ervan geniet is het voor jullie vast ook leuk :)

      Verwijderen