zondag 20 maart 2022

Groetjes uit Brooklyn


Hoi allemaal!

Gelukkig is de ergste kou weer achter ons en is het al lente!


Alles gaat goed met ons! Ik ben de afgelopen maanden lekker bezig geweest met de voorbereidingen van de reisgids. Eind April komt deze in de winkel en kun je hem kopen of bestellen!

Nieuwe naam

Naast het schrijven van de gids post ik ook maandelijks een blog met elke keer weer leuke local tips voor toeristen. Ik ben inmiddels ook wat actiever geworden op instagram, waar ik dagelijks leuke tips deel via mijn account New.York.Local !

Het bloggen op deze blog is hierdoor op een lager pitje komen te staan. Ik zal hier vanaf nu ook niet meer maandelijks gaan bloggen. Mocht je meer over mijn avonturen willen lezen kan je hier de blog van Time to Momo volgen, of hier mijn Instagram bekijken. Ook heb ik een nieuwe facebook pagina geopend met dezelfde foto's als op instagram, voor sommige mensen wat handiger! Volg mij dus op New.York.Local!


Maar hoe gaat het verder? Ik neem jullie mee!


SNEEUW HAPPEN


WAAROM OOK NIET


PITTIG STORMPJE


IEMAND IS BLIJ


We hebben deze winter toch flink wat sneeuw gehad in Brooklyn, maar gelukkig net genoeg dat het leuk bleef, Maple heeft er enorm van genoten, lekker spelen met haar vriendjes in de sneeuw.



Toen de redactie bij Time to Momo mij liet weten dat de gids naar de drukker kon trakteerde ik mezelf op dit : een kettinkje met een gouden Cannoli! Een typisch New Yorks Italiaanse lekkernij!


LIEVE NOVA

Altijd sta ik in februari weer even stil bij onze reis met Nova vanuit Nederland, nu alweer 6 jaar geleden.






Ik ben veel op stap geweest om leuke foto's te maken voor mijn New.York.Local account!




We maakten een lekker lange wandeling naar Dumbo.



We gingen naar de boekpresentatie van acteur Ethan Hawk zijn nieuwe boek! Leuk feitje, hij woont bij ons in de wijk en we zien hem regelmatig met zijn hondjes lopen. 





Heerlijk uit eten bij Celestine, een prachtig restaurant in Dumbo. We waren 13 jaar getrouwd! Maple vindt het nog steeds niet leuk als ze alleen thuis moet blijven. Gelukkig hebben we het nu een beetje onder controle, als we de camera aanzetten, af en toe met haar praten ( zie je haar naar de camera kijken?) en als we een 90's playlist op zetten. 



Onze tulpjes komen uit ( deze kocht ik op Schiphol!)



Na 2 jaar zag ik France weer! Helaas is mijn vrijwilligerswerk bij Sprout gestopt tijdens Covid, maar ik bel France nog elke week. Nu spraken we af om met z'n allen ( Maxim Maple en ik) te ontbijten bij Junior's! Iedereen blij.

Groetjes van ons!




3 opmerkingen:

  1. Dank voor je leuke blogs, ik lees altijd met zoveel plezier mee met je wel en wee in New York en zeker over Nova en nu Maple. Ik verhuis me naar je nieuwe stek😀.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wederom genoten van je blog en omdat ik (nog) niet op insta zit, verhuis ik graag met je mee naar je copy op facebook, om op de hoogte te blijven. Lieve groet, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's weer, lees ze ook met veel plezier. Die laatste foto, zo cute!
    Gelukkig volg ik je overal en hoef dus niets te missen haha!

    BeantwoordenVerwijderen