vrijdag 11 juni 2021

Maple 5 Months!



Times Flies!

Maple was vorige week alweer 5 maanden!


Rustig aan wordt het iets minder puppy face en iets meer Toller face!

Het gaat erg goed met haar, het is een heel vrolijk hondje, ze houdt enorm van spelen met andere honden en lijkt niet bang te zijn voor de drukte van de stad. 

Het is grappig om te zien hoe ze in een maand tijd al weer is veranderd, dus ik post graag weer even wat foto's. 

Haar puppy vachtje (veel pluis) is bijna helemaal weg en vervangen door mooie gladde Toller haren. 

Haar tandjes zijn ook bijna allemaal gewisseld en toevallig kon ik er twee uit haar bek vissen voordat ze ze ging doorslikken. 


SIMBA IN THE JUNGLE...


    RED MAPLE



Met ons gaat het ook goed we genieten vol op van het fijne huis en de tuin. Zo 's avonds oogt het ook zo gezellig met de lichtjes. De ruimte onder het Deck gebruiken we veel om buiten te sporten, heel fijn.

Maple haar eigen Maple tree begint ook lekker te groeien!



JA VROUWTJE WATER IS LEUK!






Maple heeft sinds kort een badje. Nova vond daar nooit iets aan, maar Maple staat er heerlijk in te trappelen als het warm is. Dat is wel fijn bij de hoge temperaturen, dan kan ze even lekker afkoelen. 

Alhoewel... ze vindt het dus ook heerlijk om te bakken in de zon!





We proberen zo af en toe even uit of ze al is geïnteresseerd in zwemmen.  Hier huurden we een auto en reden we naar een haventje. Ze vond het heel interessant maar verder dan pootje baden kwam het niet. Dat is ook helemaal niet erg, het is alleen al leuk om haar lekker te laten ontdekken. En het is heerlijk om even de natuur op te zoeken.


VROUWTJE HEB JIJ NOU CROCS AAN??


BBQ WITH A VIEW

Oh wat heerlijk dat we nu weer kunnen BBQen in onze eigen tuin! Dat heb ik wel gemist hoor. 

Afgelopen weekend had ik ook een BBQ met mijn kookboek club. In Brooklyn Bridge park heb je speciale openbare picknick plekken met BBQ's waar iedereen gebruik van kan maken. We besloten er een breakfast BBQ van te maken zodat we de drukte voor waren.


WIJNEN



HIER LIGGEN 



OF HIER


WAT ZIE JE HIER? IK HOEF GEEN MASKER MEER OP! FULLY VAXED!


ZOEK DE VERSCHILLEN 




ALWEER EVENTJES GELEDEN TOEN WE HAAR 2 UURTJES ALLEEN HADDEN GELATEN. IK WAS ZO TROTS OP HAAR!


DEZE WEEK MET 23 WEKEN


POSEREN OP MEMORIAL DAY 



Brooklyn Bridge park is ongeveer 25 minuten lopen voor ons. Maple kan dit nu goed volhouden nu ze wat groter is.



SELFIE

Dat was hem weer voor deze keer! 

Groetjes van ons!

6 opmerkingen:

  1. Super blog weer, genot om mee te lezen met jullie leven en vooral Maple's ontwikkeling. Fijn geen mondkapjes meer, kan niet wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit blog heeft een enorm hoog knuffelgehalte, wat geweldig om Maple te zien opgroeien en fijn dat jij volledig gevaccineerd bent. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien, al die foto's van Maple, wat groeit ze toch hard! Wel grappig, ben al 3 Tollers tegen gekomen hier in de buurt, allemaal pups, en herkende ze meteen als Toller haha. Leken best veel op Maple.
    Wat zullen jullie ook genieten van de tuin, hoe zalig nu dan, en geen mondkapjes, heerlijk. Ik ga mijn stoffen mondkapjes denk ik ritueel verbranden als we ze niet meer op hoeven.
    En fijn gevoel dan he, fully vaccinated. Ik ook gelukkig, bleek uit de trial waar ik aan mee doen. Krijg alleen geen vaccinatiebewijs voorlopig, vaccin wordt pas in augustus goedgekeurd op zijn vroegst, bleek gisteren. Dus ga dan ook maar voor 2 x Pfizer. 4 x vaccinated dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maple is vrij doorsnee qua Tollerlooks, dus dat kan wel kloppen haha.Succes met je vaccinaties!

      Verwijderen