dinsdag 27 maart 2018

This Brooklyn Spring #1





Daaaaaag Winter!! Hallo Lente!!
Laten we hopen dat dit hierboven voorlopig even de laatste sneeuw is in NY.







Vorige week kwam het toch wel even flink naar beneden. Heel de dag heeft het gesneeuwd en ik kon zeker wel 25 cm tellen. Ik vind het normaliter niet heel erg als het sneeuwt, ik kan ook best genieten van de mooie plaatjes, maar deze dag was het wel even zuur... 


Mijn schoonzus was namelijk een klein weekje in NY met vriendinnen en op de laatste volle dag had ze met mij afgesproken om Brooklyn te verkennen. En ja hoor, zal je zien. Nu denk je wellicht als je dit leest, ach een paar vlokjes sneeuw... maar nee. Het was 100% sneeuw, de gehele dag, het stormde en het was KOUD. Daarbij logeerde mijn schoonzus in New Jersey, dus de logistiek werkte ook niet lekker mee. 

Super balen natuurlijk want de dag erna zou ze weer terug gaan naar NL. 
No Way dat het zou gebeuren dat wij elkaar niet zouden zien natuurlijk!!
Gelukkig kregen we het nog voor elkaar om een paar uur voor vertrek af te spreken. En in 4 uur tijd alles eruit halen wat erin zat ziet er ongeveer zo uit :




Koffers droppen op kantoor
Staten Island Ferry om te genieten van het uitzicht op Manhattan
Lunch bij TGI Fridays, lekker Amerikaans
En de laatste 45 minuten? Doe eens gek, even een sprintje trekken naar One World Trade Center en boven in de toren van het geweldige uitzicht genieten!!



Ondanks de korte tijd een ervaring om niet meer te vergeten! We hebben er beiden echt van genoten!!



Nou vooruit, nog even een keertje genieten van dit plaatje, onze fijne brownstone besneeuwd.



Over een paar dagen is het zover en nemen wij afscheid van ons huidige appartement. Daar hebben we beiden best moeite mee,  het was hier super fijn. Maar het geeft ons tevens een goed gevoel om door te gaan, te blijven ontdekken. De volgende blog zal dus vanaf ons nieuwe adres zijn.

Hierbij nog wat foto's ;


VROUWTJE MOGEN MIJN KNUFFELS OOK MEE?






EVEN LANGS DE PLAATSELIJKE BRANDWEER.



OMG, DE KASTJES UITRUIMEN EN EEN ZAK KRUIDNOTEN VINDEN!!



LEKKER ONTBIJTEN IN DE DINER OM DE HOEK

Fijne week iedereen!!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een sneeuw, het levert in ieder geval wel mooie plaatjes op :) en gelukkig dat jij nog tijd met je schoonzus hebt kunnen doorbrengen. Heel veel succes met de verhuizing en ik kijk uit naar een nieuw blog vanuit de nieuwe plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sneeuwfoto's.... was blij dat ik even verderop zat zeg maar ;-)
    Succes met de verhuizing.
    Kijk uit naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen