maandag 6 maart 2017

This Brooklyn Winter #5




Welkom bij winterblog 5! 


Zal het de laatste winterblog zijn? Gaan we op naar de lente?
In New York hebben we in ieder geval al een paar prachtige dagen gehad.




Zo ook deze dag, ik had een uitje met Sprout, we gingen naar het Skyscraper Museum. Helaas was het museum niet veel aan. Wellicht wel voor mensen met een bouwkundige achtergrond, maar voor mensen met een verstandelijke beperking zoals de leden van Sprout was het een beetje te saai, veel lees en kijkwerk en veel "do not touch" bordjes. Saaaaaai! Na een half uurtje stonden we buiten hebben we deze coole foto gemaakt met de mooiste Skyscraper in NYC en daarna zijn we heerlijk gaan chillen in Battery Park. Het was deze dag 18 graden!! 



En als je dan thuis bent en je hebt lekker de achterdeur open staan, dan komt Cocoa gezellig op bezoek! Cocoa is de "hond" van de bovenburen en wij delen de achtertuin.




Maxim is onderweg! Yes, na een weekje NL was Maxim weer onderweg naar huis, ik kon op de Uber app precies zien waar hij was en zo konden Nova en ik hem mooi opwachten voor de deur.





Tussen de middag haal ik wel eens een salade bij Sweetgreen. Kom je voor 12 uur dan wordt je zo geholpen, kom je tussen 12 en 2 dan tref je een enorme rij aan in de winkel en staan er enorm veel meiden te zwoegen om een salade te maken. De salades zijn overigens heerlijk!



Ik had het geloof ik nog niet verteld, maar wij kunnen ook dit jaar nog blijven wonen in ons appartement. Super fijn, want we hebben het hier erg naar onze zin. We hebben genoeg ruimte voor 2 personen, een achtertuin, park naast de deur, wat wil je nog meer!
Om het wat meer eigen te maken heb ik de laatste tijd wat meer plantjes gekocht, zo ook deze hang- plant, love it!



Hier was ik ook weer onderweg naar een afspraak met Sprout en zie hier de One World Trade Center!  Zoals je kan zien was het wat  mistig ;)

En nova wil ook nog wat zeggen ;)


OP WALL STREET



PROSPECT PARK

DOEIIIIIII

4 opmerkingen:

  1. Weer een mooi winter blog.
    En nu op naar de lente ik ben er blij mee.
    Laat de zon maar komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat het voorjaar maar komen.Fijn dat jullie nog kunnen blijven wonen,hahaha Nova aan het wroeten geweest in de aarde? Dat snuitje.
    Weer leuke foto's dank je wel voor je blog weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende fotos en 18 graden voelt al echt als het voorjaar, lekker!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's weer, en het weer is daar grillig zie ik wel. Hopelijk voor jullie straks echt gedaan met winterweer. En superfijn dat jullie in het appartement kunnen blijven.

    BeantwoordenVerwijderen