dinsdag 17 juli 2018

This Brooklyn Summer #2




Alweer 3 weken geleden sinds mijn laatste blog!

Maarja na een korte vakantie was het gewoon weer werken geblazen.
En dan vergeet je soms de tijd een beetje.

Nu dus weer tijd voer een leuke verzameling foto's :)










Een paar dagen na onze vakantie, nam onze stagiaire afscheid. En omdat het ook tijd was voor een leuk teamuitje namen we het team mee op een zeiltripje. Het was een heerlijke middag met volop zon. De zeilboot maakte een ronde door New York Harbor, langs Statue of Liberty en bleef lekker dobberen onderweg. Heerlijk.






We spraken af met iemand in de stad, bekeken even de rooftop van het hotel en ik kocht erna wat leuks bij Desigual. Deze winkel was vooral zo'n 15 jaar geleden groot favoriet bij mij.







Ik heb het sporten weer goed opgepakt.
Hardlopen zit er niet meer in, te belastend voor mij. Maar in de fitness hier is genoeg te doen wat wel lekker gaat. En regelmatig sporten geeft mij een heel goed gevoel!


WARM 


Warm, ja het is hier weer lekker warm. Vorige week tikten we dagelijks met gemak de 35 graden aan en 35 graden in NY is geen pretje... Geen lekker briesje of iets dergelijks, maar 98% vochtigheid, wat het benauwd en klam maakt.
Gelukkig was het afgelopen dagen iets aangenamer met 26-30 graden. Ja, nog steeds warm, maar dat zijn wij wel gewend. Ik kan daar verder ook best van genieten. En als het te warm wordt blijven we lekker binnen waar overal airco is.











4th of july, een nationale feestdag wordt gevierd in NY met uitbundig vuurwerk op de East River, we hadden prachtig uitzicht vanaf de rooftop.
Foto's van vuurwerk maken is best lastig, dus dan maar een foto van de mensen die naar het vuurwerk kijken.

Die middag hadden we een heerlijke wandeling gemaakt, langs Grand Army Plaza in Brooklyn.





En geen dag is hetzelfde als wij hier naar buiten kijken, dit was tijdens een bewonersfeestje.

Dat was het voor nu even, ik post snel wat meer foto's want ik heb nog een stapeltje over voor jullie ;)
Tot Snel!!



7 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend bofkonten zijn jullie toch, zo mooi wonen! En de sportschool zo vlakbij is ook top.
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zucht, het leest als een geweldig reisverhaal! Ingrid, wij gaan binnenkort weer op vakantie en ik blog via www.wimmarcharon2018.blogspot.com :) groetjes, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WoW wat een leuke dingen heb je weer mee gemaakt.
    En wat een warmte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja maar je hoort me niet zeuren hoor, gelukkig is amerika het land van de airconditioning, daar ben ik erg blij mee.

      Verwijderen
    2. Ja klopt wij zitten nu op het moment in Florida!!
      En zodra je een restaurant ingaan doe ik m’n vestje aan de airco staat overal meestal zo fris

      Verwijderen