zaterdag 12 mei 2018

This Brooklyn Spring #4




Welkom bij weer een nieuwe lente blog. Een verzameling van foto's van afgelopen weken.





SO, THIS HAPPENED. IK BEN 40 GEWORDEN OP 24 APRIL.





 Ik wilde die dag heel graag naar de Brooklyn Botanic Garden. 2 jaar geleden ben ik daar ook heen geweest om de kersenbloesem in bloei te zien wat echt magisch was. Maar helaas was ik dit jaar te vroeg! De bomen waren nog niet in bloei. Desalniettemin was het er prachtig!



RANDOM FOTO 

ONS FOTOMODEL
GOWANUS, BROOKLYN

LEKKER AAN DE WANDEL IN ONZE BUURT.
OP DE ACHTERGROND ZIE JE ONS APPARTEMENTENCOMPLEX


DE DAG VOOR MIJN VERJAARDAG , LUNCH IN DE ZON. MN LAATSTE DAG ALS 39ER

TIJDENS DE LUNCH


ZO GELACHEN OM DEZE FOTO




EN OMDAT IK DE KERSENBLOESEM TOCH ECHT WILDE ZIEN BLOEIEN BEN IK 2 WEKEN LATER TERUG GEGAAN. AANRADER: OP VRIJDAG OCHTEND HEB JE GRATIS TOEGANG!


CINCO DE MAYO VIEREN MET SPROUT.  LEKKER MEXICAANS LUNCHEN :) 


MOET IK JULLIE NOG UITLEGGEN DAT IK VAN DIT WERK GENIET?

DIT IS FORT GREENE, DE WIJK WAAR WIJ WONEN. VEEL KLEUR EN STREET ART.
OP DIVERSE MUREN IN BROOKLYN ZIE JE EEN AFBEELDING VAN NOTOURIOUS B.I.G. HIJ WOONDE HIER VLAKBIJ.


EN DIT IS ONS PRACHTIGE UITZICHT VANAF ONS BALKON: PARK SLOPE. DE GROENE STROOK ACHTERIN IS PROSPECT PARK. EEN PAAR WEKEN GELEDEN WAS HET NOG NIET ZO MOOI GROEN ALS NU. GENIETEN 

ONZE KNAPPE NOVA IS 30 APRIL 9 JAAR GEWORDEN!!









BEETJE DOLLEN MET NOVA


Dat was hem weer! Geniet van jullie weekend!



6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke foto's weer! Nog gefeliciteerd met je verjaardag, en met die van Nova natuurlijk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor. Nog even en dan zijn we ook in new york. Eerst Washington. En de murials gaan we zien. Want hier in Heetlen hebben we er heel veel en we zijn er verzot op. Geniet van je lente.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het aftellen kan beginnen! mocht je nog tips nodig hebben hoor ik het wel

      Verwijderen
  3. Leuke verzameling foto's weer. En prachtig natuurlijk om nu alles groen te zien worden vanaf jullie appartement. Straks ook mooi in het najaar, met al die kleuren dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook via dit blog nog van harte gefeliciteerd! Erg leuke fotos met prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo ik heb wat blogs gemist zo te zien..
    Wat een mooi gezicht die bomen in bloei zag laatst op fb een plaatje van NY met die bomen super gaaf

    BeantwoordenVerwijderen