dinsdag 23 januari 2018

This Brooklyn Winter #4





Na een heerlijke week in Boston gaat het leventje weer door in Brooklyn, wat ook niet erg vervelend is natuurlijk!









EEN HOOP BLIJE GEZICHTEN

De uitjes met Sprout gaan ook weer gewoon door.
Zo ging ik op een koude, maar prachtige zonnige dag op een boottochtje met de club. 
Dat was genieten! En aangezien het erg rustig was op de boot, was het echt een beetje quality time met de groep.


BATTERY PARK EN ONE WORLD TRADE CENTER




BROOKLYN BRIDGE

Wil je goedkoop een tochtje maken dan raad ik de "Hornblower Afternoon Cruise" aan, de tickets kan je voor 12 dollar kopen op Groupon. Je bent een uurtje op de boot en vaart langs het zuiden van Manhattan, de Statue of Liberty, de Brooklyn en Manhattan Bridge! Voor die prijs vind ik dat een goede deal!



Afgelopen zondag ging ik met Sprout naar Theater of the New City, een theater waar we een amateur musical gingen kijken. Persoonlijk vond ik het niet geweldig gespeeld, maar het verhaal ging o.a. over Trump op een grappige manier en dat vond de groep uiteraard erg vermakelijk!


STADSGIDS SPELEN EN STIEKEM FOTO'S MAKEN
In de afgelopen week waren er ook weer eens vrienden op bezoek! Ik probeer dan altijd wat tijd vrij te maken om af te spreken, het is dan zo leuk om weer eens bij te kletsen. 
We zijn ook een middagje op pad geweest en ik nam ze mee naar Brooklyn Bridge, Dumbo en Brooklyn Heights. Dat was een leuke dag!


En onderweg dropten we wat stenen, een project van deze vriendin. Ze is gestart met het project ColorMyLifeX, je kan haar HIER volgen!
Ze beschildert stenen met diverse motieven en legt ze op allerlei plekken neer om weer gevonden te worden. Hoe cool is dat dan om in NY te doen??








Deze "Love Birds" had ze speciaal gemaakt voor hun trip naar NY, ze zagen er zo leuk uit!!
Tijdens hun week in NY kreeg ze al diverse reacties van mensen die stenen hadden gevonden.
Ik weet dat ze het leuk vind als mensen haar pagina liken, dus bij deze, neem eens een kijkje!
https://www.facebook.com/colormylifexholland


DAT ZIJN NOG EENS LEUKE KADOOTJES!!






Vorige week was Maxim jarig! Maxim zei al een poosje dat hij soms door de drukte op de zaak niet goed beseft dat we in zo'n mooie stad wonen. Ik besloot hem mee te nemen naar een mooi restaurant met een fantastisch uitzicht op Times Square.
Het Restaurant heet ook nog eens SuperNova, dus dat moest wel een succes zijn! En dat was het ook. Aanrader!!


We kregen op kantoor een brandoefening en moesten allemaal verzamelen in de hal.
Ook Nova deed mee, waardoor iedereen gelijk was afgeleid haha.
Toen we daar eenmaal stonden bleek het geen brandoefening te zijn, maar een "active shooter" oefening. Wat doe je als er een schutter het gebouw binnenkomt?
Mmmm ja, dat was wel even confronterend. Maar natuurlijk belangrijk om dit te bespreken.


Hoe is het weer in Nederland? Hier krijg ik afgelopen dagen alweer een beetje het gevoel dat het voorjaar er aan komt. Al ben ik bang dat we nog flink wat kou tegemoet gaan. Maar als je van -16 naar +6 gaat dan voelt dat als snel als Lente! haha.

Ik wens jullie een fijne week!



2 opmerkingen:

  1. Als eerste nog van harte gefeliciteerd met Maxim.
    En wat een leuke dagen heb je weer gehad,veel mooie foto's van NY.
    En je kan weer lekkere pannenkoeken bakken..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd en erg mooie fotos van NY!! Het weer in NL is niet om over naar huis te schrijven :)

    BeantwoordenVerwijderen